Spørsmål

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Vi var til forsamtale i mai, og vi skulle prøve hormonstimulering/eggløsningsstimulering annen hver måned i 6 måneder, mens jeg prøvde å gå ned i vekt. Så skulle vi i gang med prøverør om det ikke gikk på disse månedene.
Så ble jeg gravid i september, men det gikk galt. Så lurer jeg på, er det normalt at man må starte helt på nytt igjen om det går galt? Ny henvisning, ny forsamtale, nye prøver osv?
Synes det er så rart at når vi først var innafor dørene på Fertilitetsklinikken, at man må starte på nytt igjen, selv om vi ikke hadde gått i gang med prøverør enda.

Last edited:
Ingen som vet?
Regner med det er flere som har måttet vente pga vektnedgang? Hvordan har det vært da? Har dere måtte begynt på nytt etter nedgang?

Har ikke noe erfaring med det, men synes det også høres litt rart ut å måtte begynne helt på nytt.

Jeg synes også dette er merkelig, sykepleieren jeg snakka med når jeg ringte og fortalte at jeg var gravid og at jeg mistenkte at det var noe galt, sa at om det skulle gå galt, så kom vi til å fortsette der hvor vi slapp. Så jeg er/ble litt sjokkert over at vi må gjennom alt på nytt.

Back
Topp