Tar du kun folat eller bruker du multivitamin for gravide med folat i ?
Bare lurer hvordan andre gjør det
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Bare lurer hvordan andre gjør det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar den lifeline gravid med fire forskjellige tabletter
Jeg begynte med denne med 4 forskjellige tabletter men jeg satt på do 4 timer hver eneste natt ig gråt meg gjennom magesmerter .. Slutta med de og tar kun folat og nå er det mye bedre
Desember 2014
Taster på appen
Jeg tar tran da elsker tran Men ja, det var helt grusomt! Aldri hatt så vondt før. Jeg ringte legevakta og de sa at de vitaminene var ikke så farlig så lenge du fikk i deg folat og spiste greit og sunt fikk man i seg det man trengteUff stakkars, satt en time for hver tablett virker det som..
Jeg og tar kun folat enn så lenge. Også smaker jeg litt på sanasol når lillegutt får dagens dose ;-)
Synes de er veldig grei å ta Spesielt nå når jeg har så dårlig matlyst så føler jeg at jeg ikke får i meg det jeg trenger fra kostenDen tar jeg også, da er jeg sikker på at jeg får i meg riktig
Termin 16.12.14
Taster fra appen
Jeg tar tran da elsker tran Men ja, det var helt grusomt! Aldri hatt så vondt før. Jeg ringte legevakta og de sa at de vitaminene var ikke så farlig så lenge du fikk i deg folat og spiste greit og sunt fikk man i seg det man trengte
Desember 2014
Taster på appen
Bruker også lifekune care gravidDen tar jeg også, da er jeg sikker på at jeg får i meg riktig
Termin 16.12.14
Taster fra appen
Jeg tar flytendeHar en mage som tåler lite jeg og vet jeg!
Ja føler jeg får i meg mye sunt ifra maten,minus potetgullet da
Tran tenker jeg å begynne med nå til helgen. Tar du i kapselform eller flytende?
Jeg tar flytende
Desember 2014
Taster på appen
Kjenner jeg blir dårlig bare av tanken på tran Synes det smaker helt forferdeligJeg tar flytende
Desember 2014
Taster på appen