Spørsmål..

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Kan jeg drikke biola i håp om at det går videre i melken og kan hjelpe på prinsens mage?

du må bare drikke, men tror de sunne bakteriene i biola kun stopper opp i tarmsystemet ditt desverre...

Tror det hjelper lite ja. Men om din lille sliter med magen å du ammer så kan du kjøre mini fom el noe. Du gir noen dråper i munnen på den lille føre du begynner å amme.

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Jeg kan ikke drikke eller spise noe som er mye melk i.. Det gjør magen til lillefrøkna ustabil og mye luft.

Tror det hjelper lite ja. Men om din lille sliter med magen å du ammer så kan du kjøre mini fom el noe. Du gir noen dråper i munnen på den lille føre du begynner å amme.

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Vi bruker allerede minifom men det er begrensa hvor mye det hjelper. Desverre.
Har hatt 2 forferdelig netter der han var våken fra 03-09 (sov kun max 5-10 min sammenhengende før han skrek igjen) og han plages av og til på dagen også. Så begynner det gjerne om ettermiddagen og noen ganger er han heldig å få sove fra 19-23 også begynner det igjen..

Han vært hos kiropraktor 2x men i dag bestilte jeg manuellterapaut. Han skal visst være veldig dyktig og spesialist på barn. Så får vi holde ut til neste uke og HÅPE det funker.

Jeg har kutta ut melk, gått over til soya, spiser nesten ingenting lenger men ikke noe funker.
Han er full av luft stakkar uansett og sliter med å få det ut. Massasje hjelper, sukkervann hjelper i noen minutter, bading hjelper litt når han sitter på kne i vasken men gud.. Nettene er lange. Jeg spiser musli eller banan til middag eller ukrydret kjøtt uten saus. Ris tør jeg ikke spise.. Jada...

Kollik <3

Back
Topp