Spørsmål :)

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
I flere uker kjenner jeg at magen blir helt hard hver gang jeg står eller går. Det gir seg litt etterhvert når jeg legger meg ned. . Har forstått at dette er kynnere? Det er ikke vondt eller ubehagelig. Er det noen andre som har det sånn?

Får litt kynnere jeg også. Helt normalt ja :-)

ok :)

Ja jeg har det vel slik et par ganger daglig. Merker det spesielt om jeg har gått mye eller anstrengt meg.

Jeg har det hver gang jeg trener. (Kanonkulemage altså) Eller når en sånn en: :sign17 har vært på besøk....*oversharing* laughing7 oh yes indeed....

Ja, jeg får slike kynnere flere ganger om dagen, særlig når jeg reiser meg eller går. Det gjør ikke noe vondt, det bare strammer seg over magen, også blir jeg skikkelig tissetrengt mens det står på.

Har det hele dagen, enkekte oftere enn andre. Helt normalt ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Har det mye, hele dagen :)

Bra det ikke bare er meg :) Jobber dere fortsatt eller?

Jeg jobber bare 20% nå, det er det jeg greier. Tror kanskje jeg blir fullt sykmeldt etter denne sykemeldingen, 22.mai. Synger på siste verset pga diverse.

Mye kynnere her også.... Jobber 60%, så 40% sykemeldt... Veldig godt å roe ned litt!

Jeg får også kynnere så fort jeg prøver å gjøre noe, gå, reise meg opp osv. Har blitt verre for hvert svangerskap. :(

Er dere sykmeldt pga kynnerne eller andre grunner - hvis jeg kan spørre om det? :)

Er dere sykmeldt pga kynnerne eller andre grunner - hvis jeg kan spørre om det? :)

Nei, først var det 40% sykmelding pga bekkenet, så 50... Og så begynte det å bli verre og verre m migrene med synsforstyrrelser med påfølgende hodepine i opptil en uke etterpå... Det +søvnvansker til tider har totalt gjort at jeg kun jobber 20% nå....

OK:) Jobber fortsatt 100% jeg da :)

Sliter mye med kynnere når jeg går, og de er vonde. Legen min ville sykemelde meg, men jeg har bare en liten helgestilling så jeg sa at jeg ikke ville ha sykemelding (er så få helger igjen til permisjon uansett). Har greie kollegaer som jeg tror det går greit for at jeg holder meg unna mye gåing på jobben :)

Så bra :) Mine kynnere er ikke vonde - så trenger vel ikke sykemelding da:) Har bare lest det at hvis man får kynnere skal man f.eks. legge seg ned - da kan jeg like gjerne bli liggende hele dagen :P Hehe :) Men vil jo heller jobbe - når de ikke noe er noe spesielt plagsomme :)

Back
Topp