Spørsmål

Bruker89

Flørter med forumet
når en har hatt en spontanabort, kan en regne at mensenen kommer til vanlig syklus ? Skal jeg regne spontanaborten som en mensen? ( sikkert et dumt spørsmål). Har bare ikke fått mensen nå på 4 uker og ingen tegn til den heller som jeg alltid kjenner på kroppen!

Jeg hadde en spontanabort i uke 7 for 2 år siden og da fikk jeg mensen som normalt etter dette. Regnet da spontanabort som mensdag... så syklusen flyttet litt på seg. håper du får mens snar! Ikke ofte man skriver det her inne ;)

Når jeg hadde Sa/ma i 2008 fikk jeg mensen som normalt etter sa-blødningen. Men gikk nesten 2 uker fra sa ble konstantert til blødningen kom.

Er normalt at mensen kan vera litt sein etter kjemisk graviditet/SA.

siden du "mistet" dagn etter test dag, vil jeg tro at det var en kjemisk graviditet? (håper jeg ikke fornærmer deg)
og regner med du hadde mens da...
etter mine neg fosøk så ble alltid mensen litt forskjøvet, siden man går på medisiner...
håper den er rett rundt hjørnet... hvis du er utålmodig, så kan du gå til en gyn og få ultra, de kan se om den snart er på vei... (de så det på meg da min var forsinket)
lykke til

Er på dag 35 nå å mensen er fortsatt ikke kommet:(. (I utgangspunkte 7 dager over tia).Begynner jafall å få ømme bryster så satser på at det nermer seg:p

Back
Topp