Spørsmål!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Er dere kun her på termingruppen deres? Ellers også andre underforum her på BV? Evnt. hvilke er dere innom?

Jeg er for det meste her, men litt innom Svangerskap og Generelt også.....aaaav og til Livet med barn :)

helt ny på denne delen av forumet, jeg har bodd på "før svangerskapet" før jeg endelig klarte å komme meg hit ;)

Jeg er egentlig bare her, nå etter jeg fant det ut, men kommer sikkert til å være litt innom svangerskap også ;)

For det meste her, titter innom generelt og trykker rundt omkring når jeg kjeder meg..

Jeg også er bare her, er opptatt nok som det er med disse damene her inne hehe

Føre jeg fikk Emilie bodde jeg inne på før svangerskapet. Da het jeg nadja1986, det het jeg med Emilie i magen oxo :) Men så ville jeg ha et nytt navn... Da Emilie ble født, følte jeg at ingen forstod at Emilie var prematur og jeg følte meg mobbet ut av gruppa! Alt jeg skrev og spurte om ble bare rota til og jeg følte meg bare dum der inne... Så da flytta jeg ut i en lang periode og ble heller med på diverse fb grupper... Men så begynte jeg og snike inne på bv igjen :) Men nå er jeg mest her inne :) Trives så godt her inne <3

Jeg er her inne, på generelt og litt på før svangerskapet :) og inne å ser litt på hobbforumet:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Jeg er her og titter litt innom generelt også. Men det er mest for det ofte er såkalte popcorn-tråder der inne :D

Jeg er bare her:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg er stort sett bare her! Tittet litt inne på august siden jeg har foreløpig termin tidlig i september! Men kun her jeg poster innlegg! Veldig koselig her inne! Bra damer :3some

Back
Topp