J
Janet
Guest
Er dere kun her på termingruppen deres? Ellers også andre underforum her på BV? Evnt. hvilke er dere innom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom på at vi skal jo bruke slankekrigen når vi har presset ut de stakkars småSvangerskapet, ja, den glemte jeg.. Snuser innom der innimellom, men mest for å komme videre inn på "Fødselen" for å se etter nytt der og på de aktuelle sykehus-trådene. Virker som om de fleste flytter ut fra "Svangerskapet" etter uke 12, for de fleste der er nygraverte.![]()
Ja, men der vil man ikke oppholde seg før magen har krympa litt, ellers blir man smådeppa.Kom på at vi skal jo bruke slankekrigen når vi har presset ut de stakkars små![]()
Jojo.. Er jo av å være der at magen krymperJa, men der vil man ikke oppholde seg før magen har krympa litt, ellers blir man smådeppa.
BVforum via HTC
Nemlig, og oppholder man seg der før det går de obligatoriske ukene, og ser at andre krymper, blir man deppa.Jojo.. Er jo av å være der at magen krymperhihi=) Må vel uansett vente minst 6 uker etter fødsel, og gjerne enda litt mer.. Er vel ikke bra å slanke seg med tanke på amming.. Jeg må uansett avslutte ammingen om jeg skal begynne på skole og medisiner i august, så da kommer jeg ihvertfall til å være der
![]()
Det er santNemlig, og oppholder man seg der før det går de obligatoriske ukene, og ser at andre krymper, blir man deppa.
BVforum via HTC
Det må jeg si!! Da hadde jeg blitt skikkelig forbannet.. Min trener nesten ingenting selv, så han har ikke noe han skulle ha sagt.. Nå kan han spise hva han vil uten å gå opp et milligram, da...Akkurat! Gubben her er så optimistisk at han sier han skal true meg ut for å trene. Han har null tro på at jeg er så heldig at kg raser av uten arbeid denne gangen også.hyggelig fyr!
BVforum via HTC
Sånn kjæreste vil jeg også haHan her har blitt treningsnarkoman det siste året, faktisk. Skal være med på både montebellorittet og birken i år, pluss at han skal kjøre enduro i tillegg. Men har uansett litt problemer med ryggen, så må sette i gang med trening snart om jeg ikke omtrent vil ende i rullestol før jeg fyller 50.
BVforum via HTC
Det er egentlig ganske kjekt, ja.Sånn kjæreste vil jeg også haHelt til han går ut døra og jeg synes det er kjempekjedelig å sitte alene på kvelden
Han spiller innebandy en til to ganger i uka, da.. Synes egentlig det er nok.. Vil heller at han skal sitte hjemme alene med ungene mens jeg trener
Jeg er liksom vant til å trene 3-5 ganger i uka, og synes den tiden jeg får for meg selv da er helt fantastiskMen siste månedene med bekkenløsning og andre plager har satt en fin stopper for det.. Jeg er livredd for at bekkenproblemene ikke skal bli borte etter fødselen sånn at jeg aldri kan trene ordentlig hardt igjen=(
Hva feiler ryggen din?![]()
Au! Det hørtes ikke noe godt ut.. Betaler du noe for å gå til fysio, da? Redd jeg kommer til å bli blakk som ei kirkerotte om bekkenet gjør så jeg må begynne å gå på masse behandlingerDet er egentlig ganske kjekt, ja.jeg elsker alenetid, så det hender jeg omtrent dytter ham ut døra.
Han lovte at han skulle passe barn når jeg skal begynne å trene igjen, men jeg skjønner ikke helt hvordan den kabalen skal gå opp.
Er bare muskler som ikke tåler å ikke bli trent jevnlig, da låser de seg.i fjor høst var det så ille at fysio trodde jeg aldri ville få løsnet det selv, men det gikk så bra, så. Man får til det man vil.
BVforum via HTC