Spørsmål!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Er dere kun her på termingruppen deres? Ellers også andre underforum her på BV? Evnt. hvilke er dere innom?

Jeg er på 2 termingrupper ettersom min første termin var 26. januar og jeg ble med der tidlig.. Så slengte jeg meg på i februar da termin ble flyttet til 1. februar.. Er nok mest tro mot februar, da;)

Bruker ikke de andre gruppene så mye akkurat nå, men tenker det kanskje blir mer aktuelt når babyen kommer og man lurer på mer generelle ting.. I fall man ikke får svar i termingruppen...

Kanskje.. hvem vet?;)

Er litt rundt omkring, egentlig. Bruker hovedsaklig februar, generelt og hobby, men snuser litt på de andre også. :)

Jeg bruker egentlig bare februar, men er innom å titter litt rundt om kring også... Leser litt på generelt og svangerskapet også....

Svangerskapet, ja, den glemte jeg.. Snuser innom der innimellom, men mest for å komme videre inn på "Fødselen" for å se etter nytt der og på de aktuelle sykehus-trådene. Virker som om de fleste flytter ut fra "Svangerskapet" etter uke 12, for de fleste der er nygraverte. :p

Jeg er nok bare på Februar ... innom og lukter på andre forum hvis de kommer opp som "søkesvar" på google, haha, men ellers dårlig med å gå på besøk!

Bruker februar 13 og generell, titter av og til innom januar 09 og juli 10' men er ikke ofte

Svangerskapet, ja, den glemte jeg.. Snuser innom der innimellom, men mest for å komme videre inn på "Fødselen" for å se etter nytt der og på de aktuelle sykehus-trådene. Virker som om de fleste flytter ut fra "Svangerskapet" etter uke 12, for de fleste der er nygraverte. :p
Kom på at vi skal jo bruke slankekrigen når vi har presset ut de stakkars små;)

Ja, men der vil man ikke oppholde seg før magen har krympa litt, ellers blir man smådeppa. :p

BVforum via HTC
Jojo.. Er jo av å være der at magen krymper;) hihi=) Må vel uansett vente minst 6 uker etter fødsel, og gjerne enda litt mer.. Er vel ikke bra å slanke seg med tanke på amming.. Jeg må uansett avslutte ammingen om jeg skal begynne på skole og medisiner i august, så da kommer jeg ihvertfall til å være der;)

Jojo.. Er jo av å være der at magen krymper;) hihi=) Må vel uansett vente minst 6 uker etter fødsel, og gjerne enda litt mer.. Er vel ikke bra å slanke seg med tanke på amming.. Jeg må uansett avslutte ammingen om jeg skal begynne på skole og medisiner i august, så da kommer jeg ihvertfall til å være der;)
Nemlig, og oppholder man seg der før det går de obligatoriske ukene, og ser at andre krymper, blir man deppa. :p

BVforum via HTC

Nemlig, og oppholder man seg der før det går de obligatoriske ukene, og ser at andre krymper, blir man deppa. :p

BVforum via HTC
Det er sant;) Kan ikke henge oss på før vi er klare til å starte opp treningen:)

Akkurat! Gubben her er så optimistisk at han sier han skal true meg ut for å trene. Han har null tro på at jeg er så heldig at kg raser av uten arbeid denne gangen også. :p hyggelig fyr! :p

BVforum via HTC

Akkurat! Gubben her er så optimistisk at han sier han skal true meg ut for å trene. Han har null tro på at jeg er så heldig at kg raser av uten arbeid denne gangen også. :p hyggelig fyr! :p

BVforum via HTC
Det må jeg si!! Da hadde jeg blitt skikkelig forbannet.. Min trener nesten ingenting selv, så han har ikke noe han skulle ha sagt.. Nå kan han spise hva han vil uten å gå opp et milligram, da...

Det kan vanligvis jeg også, men så fort jeg blir gravid går vekta i været.. Får en helt annen forbrenning.. Fikk heldigvis tilbake min gamle forbrenning etter forrige graviditet, så jeg har store forhåpninger om å få det denne gangen også=)

Han her har blitt treningsnarkoman det siste året, faktisk. Skal være med på både montebellorittet og birken i år, pluss at han skal kjøre enduro i tillegg. Men har uansett litt problemer med ryggen, så må sette i gang med trening snart om jeg ikke omtrent vil ende i rullestol før jeg fyller 50. :p

BVforum via HTC

Han her har blitt treningsnarkoman det siste året, faktisk. Skal være med på både montebellorittet og birken i år, pluss at han skal kjøre enduro i tillegg. Men har uansett litt problemer med ryggen, så må sette i gang med trening snart om jeg ikke omtrent vil ende i rullestol før jeg fyller 50. :p

BVforum via HTC
Sånn kjæreste vil jeg også ha;) Helt til han går ut døra og jeg synes det er kjempekjedelig å sitte alene på kvelden;) Han spiller innebandy en til to ganger i uka, da.. Synes egentlig det er nok.. Vil heller at han skal sitte hjemme alene med ungene mens jeg trener;)

Jeg er liksom vant til å trene 3-5 ganger i uka, og synes den tiden jeg får for meg selv da er helt fantastisk:) Men siste månedene med bekkenløsning og andre plager har satt en fin stopper for det.. Jeg er livredd for at bekkenproblemene ikke skal bli borte etter fødselen sånn at jeg aldri kan trene ordentlig hardt igjen=(

Hva feiler ryggen din?:P

Sånn kjæreste vil jeg også ha;) Helt til han går ut døra og jeg synes det er kjempekjedelig å sitte alene på kvelden;) Han spiller innebandy en til to ganger i uka, da.. Synes egentlig det er nok.. Vil heller at han skal sitte hjemme alene med ungene mens jeg trener;)

Jeg er liksom vant til å trene 3-5 ganger i uka, og synes den tiden jeg får for meg selv da er helt fantastisk:) Men siste månedene med bekkenløsning og andre plager har satt en fin stopper for det.. Jeg er livredd for at bekkenproblemene ikke skal bli borte etter fødselen sånn at jeg aldri kan trene ordentlig hardt igjen=(

Hva feiler ryggen din?:P
Det er egentlig ganske kjekt, ja. :D jeg elsker alenetid, så det hender jeg omtrent dytter ham ut døra. :p
Han lovte at han skulle passe barn når jeg skal begynne å trene igjen, men jeg skjønner ikke helt hvordan den kabalen skal gå opp. :p

Er bare muskler som ikke tåler å ikke bli trent jevnlig, da låser de seg. :p i fjor høst var det så ille at fysio trodde jeg aldri ville få løsnet det selv, men det gikk så bra, så. Man får til det man vil. :)

BVforum via HTC

Det er egentlig ganske kjekt, ja. :D jeg elsker alenetid, så det hender jeg omtrent dytter ham ut døra. :p
Han lovte at han skulle passe barn når jeg skal begynne å trene igjen, men jeg skjønner ikke helt hvordan den kabalen skal gå opp. :p

Er bare muskler som ikke tåler å ikke bli trent jevnlig, da låser de seg. :p i fjor høst var det så ille at fysio trodde jeg aldri ville få løsnet det selv, men det gikk så bra, så. Man får til det man vil. :)

BVforum via HTC
Au! Det hørtes ikke noe godt ut.. Betaler du noe for å gå til fysio, da? Redd jeg kommer til å bli blakk som ei kirkerotte om bekkenet gjør så jeg må begynne å gå på masse behandlinger:P

Om han trener så mye som du sier kan nok det bli vanskelig, ja.. Men jeg fikk faktisk til å trene hver dag mens jeg var alene med vesla i våres, så alt er mulig:) Kjøpte meg benk, vektstang, manualer og en sykkel, og da kunne jeg trene hjemme etter hun var lagt seg:) Kommer nok til å gjøre det samme nå, men bytter ut sykkelen med jogging nå som mannen kan være hjemme litt:) Elsker å jogge=)

Nei, var hos fysio på sykehuset. Legen trodde jo det var noe revmatisk siden hele korsryggen var helt ubevegelig, så var gjennom ørten MR, røntgen, blodprøver og undersøkelser før fysio kom frem til at det bare var musklene som var helt fastlåst. :p

BVforum via HTC

Back
Topp