Spørsmål!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Er dere kun her på termingruppen deres? Ellers også andre underforum her på BV? Evnt. hvilke er dere innom?

Når det passer er jeg inne på generelt, kikker også innom november 09 men der skjer det ingenting. Og så har jeg meldt på meg slankekrigen,så er jo der og oppdaterer i blant.

Er stort sett bare her. Myser litt på generelt innimellom hvis jeg kjeder meg, men liker meg i grunnen best her blant "jentene mine" :p Nå som det er så mye som skjer her, klarer jeg knapt nok å få med meg det som skjer her ;)

er stort sett bare her inne! Snikleser litt på andre grupper men gidder sjeldent å poste noe der :P

Er på generelt, nov09 også sep12:) Desverre helt dødt på nov09, så får prøve og gjøre noe m det;)

Holder meg stort sett her og titter av og til innom generelt. :)

Vi kan skravle hull i hodet på hverandre på nov09 du og jeg :D

He he, jeg er m jeg:cool: Kanskje vi kan høre m noen av de andre jentene som fortsatt er her på BV om de har lyst og være m og skravle litt?:p

Stort sett:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg er mest her inne og på generell. Prøvde meg inn på sunn livsstil/slankeforumet men der var det dødt for min del.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum

Jeg er mest her og på generelt :) var på des10 før, men det ble sånn lukket gruppe, så da gadd jeg ikke engasjere meg der mer..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Er mest her naturlig nok pga aktiviteten nå, men vi har fortsatt liv i november 2008-forumet og det er ganske bra gjort synes jeg :D

jeg er bare her, av og til å sniker andre steder, men poster ingenting

Back
Topp