spørsmål!

Carla82

Gift med forumet
Noen som vet?
-Leker og sånt..Når skal man egentlig begynne med det? Har prøvd å vise marcus rangler og leker, men virker ikke som om han har den helt store interessen enda..
-Og, har dere begynt å legge babyen deres på magen så den får trening i å holde hodet? Når skal man begynne med det?
- Marcus er blitt tørr i hode bunnen, det er hormonutslettet som er tørket så det har bltt helt hardt.. Hva gjør jeg med det?  Forsvinner det av seg selv?[8|]

når det gjelder leker så ser du fort når di viser interese for det.så bare fort sett å vis han leker[:D]
jeg legger alex litt på magen til kvledstellet og han sier ifra når det er nok..da snur jeg han igjen[:)]
når du bader ham,ta en klut og vask godt i hodebunen..etter på så smører du litt olje på hode..det hjelper til med å løsne det som sitter der + han får fuktighet i hoddebunnen[:D]

Noen som vet?
-Leker og sånt..Når skal man egentlig begynne med det? Har prøvd å vise marcus rangler og leker, men virker ikke som om han har den helt store interessen enda..
D har vi begynt med nå de siste ukene..Men foreløpig så ser hun på dem bare..[;)]
-Og, har dere begynt å legge babyen deres på magen så den får trening i å holde hodet? Når skal man begynne med det?
Ayla begynte nesten med en gang å trene med å holde hodet sitt, med at hun l på brystet vårt..Nå den siste mnd hun har ligget på gulvet på magen, og trent litt der..
- Marcus er blitt tørr i hode bunnen, det er hormonutslettet som er tørket så det har bltt helt hardt.. Hva gjør jeg med det?  Forsvinner det av seg selv?[8|]
Gnu d inn med litt olje, og dra en kam gjennom etterpå (hvis han har hår da?? ) Men d vil ramle av etterhvert...

Okey! Takk for svar jenter![:)] Jeg visste ikke at de skulle ligge på magen fra dag 1 jeg..så da får vi begynne å trene på det nå[;)] Skal prøve med olge i hodebunnen hans også, eneste ulempen er at han har MASSE hår, så det kommer jo til å bli utrolig fett..

De pleier ikke være spesielt interessert i leker ennå, samspillet med foreldrene er mye mer moro! Men de begynner så smått å få interessen for å kikke på ting, så uroer/babygym er etterhvert aktuelt!

Har lagt Ludvig på magen siden han ble født jeg! Tips hvis de ikke liker det så godt er å legge armene slik at de kan støtte seg på albuene og holde dem på rompa så de ikke tipper framover. Pleier som regel å gjøre det på stellebordet, også ligger han ofte på magen min da, og får trent nakken på denne måten også.

Ludvig flasser også veldig i hodebunnen, så igår eksperimenterte jeg med å bruke litt babyolje istedenfor shampo i håret/hodebunnen da jeg badet ham. Det hjalp mye! I ansiktet/på kroppen bruker jeg en krem som heter MiniDerm, den er veldig effektiv på tørr og ømfintlig hud, fås på apoteket! 

Back
Topp