spørsmål:)

Mai10+Mai12

Forumet er livet
Vi inne på fb gruppa ar hatt en runde med spm ang vasking. vil høre litt hva dere svarer :p

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet?
- Hvor ofte skifter dere på senga?
- Hvor ofte bytter dere håndkle?
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager?

:p da er jeg spent på om noen vil svare ;)

Hvor ofte vasker dere kjølekapet? når det trengs eller er sølt noe.
- Hvor ofte skifter dere på senga? ca.hver til annen hver uke.
- Hvor ofte bytter dere håndkle? Minsten får nytt hver gang, vi voksne bytter etter ca. 2 ganger.
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager? det varierer. noen ganger tar vi det asap, noen ganger dagen etterpå, men aldri senere enn det! 
nå når jeg er gravid så er vi flinkere siden jeg ikke kan lage matpakke til minsten i matlukt på kjøkkenet. 

hva med å heller ta opp flere slike diskusjoner her da? er jo kjekt med deltakelse og litt aktivitet på forumet 

Haha! Jeg er dårlig på rydding og vasking, det kan jeg innrømme med en gang! Samboeren min er heldigvis ganske flink...

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet?   Det har blitt vasket 2 ganger siden vi flytta hit, og det er nå ett og ett halvt år siden...
- Hvor ofte skifter dere på senga?  Omtrent en gang i mnd.
- Hvor ofte bytter dere håndkle? Ca. annenhver gang jeg dusjer
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager? Det blir noen ganger stående til dagen etter, men ikke lenger enn det....

Mai10+Mai12 skrev:
Vi inne på fb gruppa ar hatt en runde med spm ang vasking. vil høre litt hva dere svarer :p

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet? 2 ganger i året
- Hvor ofte skifter dere på senga? 1 gang i mnd
- Hvor ofte bytter dere håndkle? kommer litt ann på...
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager?
Hehe...innimellom rydder vi vekk etter middagen, men oftes dagen etter.

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet? Når det trengs.
- Hvor ofte skifter dere på senga? Prøver å huske på å gjøre det annenhver uke.
- Hvor ofte bytter dere håndkle? Dusjhåndkle ca 1 gang i uka, håndhånkle oftere.
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager?
Som regel rydder vi med en gang, men det hender det står til dagen etter, ikke lenger enn det.

Jeg hater husarbeid!

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet? Ikke ofte, par ganger i året. Eller når det trengs...
- Hvor ofte skifter dere på senga? Hver til annen hver uke.
- Hvor ofte bytter dere håndkle? Ca 1 gang i uka.
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager?Enten rett etter middag, eller etter gullet har lagt seg.

-Hver gang det søles noe inni der.... :P

-En gang i uka/en gang hver andre uke

-Hva mener du? Hånkle til å tørke hendene på skiftes en eller to ganger i uka, bruker nytt hver gang når vi dusjer.

-Varierer veldig....rydder som regel av med en gang FØR maten rekker å sige ned, for da blir det ikke gjort og hvis middagen er sen blir det stående til neste dag isåfall:/

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet? Når jeg ser det er behov for det eller når jeg føler det har gått en stund siden sist. Urene kjøleskap er ikke deilikat!
- Hvor ofte skifter dere på senga? Annenhver uke.
- Hvor ofte bytter dere håndkle? Hver gang jeg dusjer, mannen annenhver gang og barna stort sett hver gang.
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager? Kunne aldri falle meg inn å la det stå lenge, det rydder vi som regel bort med en gang vi er ferdig med å spise. Unntak er når vi har middagsgjester, da gjør vi det litt mer lettvint men rydder uansett av bordet.

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet? Par ganger i året
- Hvor ofte skifter dere på senga? hver 14.dag
- Hvor ofte bytter dere håndkle?  Annahver dag
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager?  Tar den med en gang vi er ferdige:)

Mai10+Mai12 skrev:

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet? Altfor sjeldent, sikkert 2-3 ganger i året.
  - Hvor ofte skifter dere på senga? Hver uke eller annenhver uke. 
  - Hvor ofte bytter dere håndkle?  Pleier å bruke det et par ganger før jeg bytter.
  - Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager?  Til vanlig rydder jeg opp med en gang, men nå for tiden er jeg så trøtt at det gjerne står noen timer. Rydder alltid opp før natta i alle fall.

å var vist den jeg opprettet det ja :P LOL

ja jeg har svart der inne jeg da såååååå :P

-Hvor ofte vasker dere kjølekapet? En gang i mnd iallefall, hater skitne kjøleskap.
- Hvor ofte skifter dere på senga? Senest annen hver uke.
- Hvor ofte bytter dere håndkle? Hver gang jeg dusjer.
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? Eller lar dere det stå en stund? Står det til dagen etter? Eller kanskje i flere dager? Tar det med en gang, klarer ikke at det står.

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet? Når det trengs eller 2-3 ganger i året.
- Hvor ofte skifter dere på senga? 2-3 uker mellom hver gang.
- Hvor ofte bytter dere håndkle? Jeg bytter hver gang. Sambo bytter annenhver gang.
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager? Tar det når maten har fått seget ned. Som oftest etter et par timer.

Dere er så flinke alle sammen. Tror jeg er en dårlig husmor...

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet? Kanskje 1 gang i året. Eller hvis vi søler noe. Så lenge det lukter godt og ser rent ut er jeg fornøyd :)
- Hvor ofte skifter dere på senga? Hver 1-2 måned ca. Eller hvis vi føler det trengs.
- Hvor ofte bytter dere håndkle? En gang i uken
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager? Skyller og setter det på benken samme dag og der kan det gjerne stå  1-2-3 dager. Frem til jeg skal starte oppvaskmaskinen. Så lenge det ikke ser for rotete ut eller lukter osv. synes vi det er bra. Dessverre synes jeg alltid det ser rotete ut først og da MÅ jeg rydde. Klarer ikke se det stå lenger.

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet? Det er stort sett bare når vi har sølt noe eller det er noe gris inni  der.
- Hvor ofte bytter dere håndkle? En gang i uka.
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager? Middagen ryddes med én gang, unntatt i helger når vi spiser sein middag...da spiser vi foran tv'n og da hender det at det blir stående en liten stund, men vi tar det før vi legger oss.

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet? når det trengs, noen ganger i året :-)
- Hvor ofte bytter dere håndkle? 2-3 ganger i uka. 
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager? Rydder som regel med en gang, for å få det unna :-)

- Hvor ofte vasker dere kjølekapet? når det trengs, noen ganger i året :-)
- Hvor ofte bytter dere håndkle? 2-3 ganger i uka. 
- Tar dere og rydder etter middagen med en gang? eller lar dere det stå en stund? står det til dagen etter? eller kanskje i flere dager? Rydder som regel med en gang, for å få det unna :-)

Back
Topp