Spørsmål.

Camillalille

September 2013 <3
Til dere som har opplevd sa[&:]

Har det tatt lang tid før dere har blitt gravide igjen?
Og er det noen som har opplevd fler sa?

Bare nysgjerrig, synes statestikken er så forskjellig! Greit å høre det fra noen med personlig erfaring[:)]

Jeg hadde SA oktober 2005, ble gravid med minsten februar 2006. Men prøvde heller ikke, tok det som det gikk. Å da ble jeg gravid [;)]

tok ikke mange dagene faktisk..litt flaut...

men begynte å blø 7 november 2010...blødde i ca.1 uke...fikk positiv test 3 desember 2010 og er i dag 8+4[:D]

ORIGINAL: Pontus

tok ikke mange dagene faktisk..litt flaut...

men begynte å blø 7 november 2010( var på UL 10 og fikk bekreftet SA)...blødde i ca.1 uke...fikk positiv test 3 desember 2010 og er i dag 8+4[:D]

jeg hadde MA jeg da, ikke SA, men det går jo for det samme.. ble gravid i aug 08. ble oppdaget og "fikset" i oktober samme år.. ble gravid igjen NØYAKTIG samme dato året etter [8D][:D]. ingen av graviditetene var planlagte.. altså, vi prøvde ikke, men tok det som det kom [;)]

Takk for svar[:)] Ønsker oss bare så indelig en liten spire. Men er i første pp etter sa[&:] Så jeg forventer ingen ting, Bare håper at vi ikke trenger å vente på et mirakel stort lenger[:)]

Jeg hadde MA..
Og ble gravid igjen med engang..
Hadde bare den "vanlige" blødningen etter en MA/utskrapning før jeg ble gravid igjen..

Back
Topp