Spørsmål-tråd??

Har så vondt i korsryggen og klarer ikke finne den rette liggestillingen :-( Noen som opplever det samme? Og vet noen om man kjenner at det vokser hele tiden?

Jeg ligger best på ryggen når det river som værst i korsryggen, men dette varierer jo fra person til person:-)

Viss du tenker på livmoren når den strekker seg, så kjenner jeg fortsatt noen tak og kan noen dager ha mer mens murringer enn andre :-) men selve leieboeren føler jeg ikke. Man vil jo merke mindre plass etter hvert, men kjenner ikke fysisk att det vokser-vokser :-)

Jeg ligger best på siden. Skal jeg sitte har jeg en stor ammepute rundt ryggen som jeg knytter fremme. Da støttes korsrygg og armene mine:) Da føler jeg at ryggen hviler litt:)

Jeg ligger best på ryggen når det river som værst i korsryggen, men dette varierer jo fra person til person:-)

Viss du tenker på livmoren når den strekker seg, så kjenner jeg fortsatt noen tak og kan noen dager ha mer mens murringer enn andre :-) men selve leieboeren føler jeg ikke. Man vil jo merke mindre plass etter hvert, men kjenner ikke fysisk att det vokser-vokser :-)
Ja nå legger jeg en varmeflaske bak for å dempe smertene litt ;-)

Ja var akkurat det jeg tenkte på, at man kjenner noen tak:-) Da er det normalt at man kjenner det litt.. Tenkte at det ikke var sprellemann jeg kjente, er litt tidlig.. Takk for svar:-)

Vondt i korsrygg kan være bekkenlåsning - anbefaler tur til kiropraktor

Jepp, det kan det være...:oops:
Har akkurat disse smertene og jeg har bekkenlåsning :confused:
Klarer å ligge på min venstre side med gravidpute bak i ryggen og vanlig pute mellom knærne...DA kan jeg sove :p:happy:

Back
Topp