Spørsmål til RonjaR!

Hmmm er vanskelig dette :p
Vil vite ting som kan bryte taushetsplikta di :p
som det rareste du har tatt beslag på :p

hmmm er det mest kjeltringer dere tar eller blir det mest små beslag av folk som egentlig burde vite bedre men antar 1 liter eller 1 kartong ekstra ikke gjør så mye?
 
Stakkars dyr :(
Folk burde vite reglene litt bedre, men vis vi nå skal få lov til å ha litt reptiler og slike ting i Norge kan det jo hende det blir litt bedre for dyra sin del ihvertfall :)

vææææ je vil ikke ha lov til å holde reptiler je.... da må je jammen begynne å sjekke nøye før je besøker folk.... :p
 
huff stakkars dyr... utrolig mange tosker som ikke forstår hva de tar med.... så ett program engang om noen som ble stoppet med en alligator unge... og de var ikke klar over at den kom til å bli stor :p tala på å undersøke hva de tar med :p hvis du beslaglegger en søt apekatt kan du sende han til meg, for det vil je ha :p
Hehe...apekatt skal bli!:p
 
Stakkars dyr :(
Folk burde vite reglene litt bedre, men vis vi nå skal få lov til å ha litt reptiler og slike ting i Norge kan det jo hende det blir litt bedre for dyra sin del ihvertfall :)
Js, men helt vanlige dyr som hund og katt blir jo også beslaglagt om dem ikke har papirer i orden, riktige vaksiner osv..:( Det er mye penger i å smugle hundevalper !
 
Js, men helt vanlige dyr som hund og katt blir jo også beslaglagt om dem ikke har papirer i orden, riktige vaksiner osv..:( Det er mye penger i å smugle hundevalper !
Spesielt type kjendis hunder som pomeranien, chihuahua osv :(
 
Vist jeg kjørte gjennom tollen med en smule for mye,hadde du da latt meg kjørt videre? :p
 
har du noen gang ville ta med hjem en hund eller katt dere ga videre til mattilsynet?
 
Hmmm er vanskelig dette :p

Vil vite ting som kan bryte taushetsplikta di :p

som det rareste du har tatt beslag på :p



hmmm er det mest kjeltringer dere tar eller blir det mest små beslag av folk som egentlig burde vite bedre men antar 1 liter eller 1 kartong ekstra ikke gjør så mye?
Jeg har funnet mye rart, men det er begrenset hva jeg kan fortelle..;)
Av "morsomme" ting så kan jeg nevne to dverg skilpadder (kan tro jeg skvatt da jeg åpnet kofferten:p), fenalår skrudd inn i bilen, en pappeske full av kondomer..

Vi jobber med forskjellige ting alle ansatte...noen står på ferjekaia og sjekker kvote hos dem som har vært på harrytur..mens jeg jobber mer rettet direkte mot narkotika, doping og menneskesmugling..:)
 
Syns det er forferdelig at de skal drive på sånn...
MEN syns ikke de skal avlives pga menneskers feil!
Nei, det er drastisk...men vi må beskytte våre egne dyr, mennesker og miljøet mot de eventuelle smittene disse dyrene har.. :)
 
Jeg har funnet mye rart, men det er begrenset hva jeg kan fortelle..;)
Av "morsomme" ting så kan jeg nevne to dverg skilpadder (kan tro jeg skvatt da jeg åpnet kofferten:p), fenalår skrudd inn i bilen, en pappeske full av kondomer..

Vi jobber med forskjellige ting alle ansatte...noen står på ferjekaia og sjekker kvote hos dem som har vært på harrytur..mens jeg jobber mer rettet direkte mot narkotika, doping og menneskesmugling..:)
Ehm var fenalåret ulovlig da :p haha!
Litt sykt hva folk egentlig gjør.
Men ettersom du jobber mer rettet mot narkotika, doping og menneskesmugling har du garantert sett mye rart der ja.
Har du noen gode tips til å smugle mannen min til norge :p
 
Vist jeg kjenner noen som har slange,kan jeg da melde fra og dere kommer og henter den?
 
Back
Topp