Spørsmål til jordmor

Spentforandregang

Betatt av forumet
Kan jeg spørre jordmor om hun kan sjekke om jeg har fått åpning? Jeg har hatt sykt nedpress i to tre uker nå, så er bare nysgjerrig [emoji4]vet jo at man kan gå med åpning i noen uker uten at noe skjer, men hadde jo vært greit å visst da [emoji4]

Aner ikke, jeg skal dit i morgen, tenkte å spørre litt om tøying og slikt, for jeg ønsker gjerne noe som kan fremskynde ting hvis det er mulig. Jeg tenker at ingen spørsmål er for dumme :p

Bare å spørre tenker jeg. Verste du kan få er et 'nei'

Kan alltids spørre hvis du er veldig nysgjerrig, som Lillafrosk sa så er det verste du kan få er et nei!

Men ha i bakhodet at for hver vaginal undersøkelse øker fare for infeksjon, samt irritasjon som kan føre til maserier og vondter som ikke nødvendigvis fører noen sted, og man kan ikke si noe om når du kommer til å føde, uansett om du har en åpning eller ikke... ;)

Kan alltids spørre hvis du er veldig nysgjerrig, som Lillafrosk sa så er det verste du kan få er et nei!

Men ha i bakhodet at for hver vaginal undersøkelse øker fare for infeksjon, samt irritasjon som kan føre til maserier og vondter som ikke nødvendigvis fører noen sted, og man kan ikke si noe om når du kommer til å føde, uansett om du har en åpning eller ikke... ;)

Nei det er jo sant, hadde ikke tenkt på det jeg. Jeg er nok bare for opptatt av å ha kontroll over alt som skjer....og med en fødsel er det jo svært lite forutsigbarhet så får bare gjøre det beste ut av det[emoji4] takk for svar!

Back
Topp