Spørsmål til dere..

Siv27

Forelsket i forumet
Hei alle sammen:)

Jeg lurer på om det er noen av dere som har hatt lysebrunt utflod i løpet av svangerskapet jeg..??
Jeg har hatt det i noen dager nå.. Kommer kun når jeg tørker meg etter dobesøk... Har ingen smerter, og det har ikke kommet noe blod.. Men blir litt usikker og redd allikevel..:(

Eg har hatt pittelitt blødning i noen timer, noen dager litt brun utflod. Legen min sa at det er normalt hos noen. Har mista før, då hadde eg sterke smerter og mykje blødning. Så eg veit eg ikkje har mista denne gangen, bank i bordet!!!  Eg kan ikkje huske å ha hatt brun utflod tidlegare svangerskap, har to barn, men las en plass at det kunne være normalt med litt blødning og brun utflod hos fleregangsfødande.

Er du veldig bekymra så får du nok en u-lyd for å sjekke sånn at du kan roe deg og glede deg over svangerskapet [:)]

Har ikke hatt det. Men hadde litt spotting den dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Ei vennine sa at er det lyst er det ingen fare, men er det mørkere eller med mørkere flekker bør det sjekkes:)

hei=) har ikke det selv ,men de e veldig normalt har e hørt=) tror ikke du skal være redd får nåkke så lenge du ikke har smerter..:)

Eg hadde brunt utflod for ei veke sia, dagen etter begynte eg og blø...
No e eg ikkje gravid lenger... va 8 uker på vei...

Lykke til håpe det går bra med deg!

jeg har hatt rosa/brunklumpete utflod i over ei uke no. natt til tirs kom det blod når jeg tørka meg, men var på ul ons og da vr alt bra[:)] men siden jeg har sånn utflod ennå skal jeg til legen igjen på ons. .

Jeg vet ikke helt om du vil høre dette, men jeg har hatt det sånn med 1 av mine svangerskap - og jeg mistet.. Men da kom det blod og litt smerter noen dager etterpå..

Men har også hørt at det er mange som har det uten at det er noe farlig!!

Krysser fingrene for deg [;)]

Tusen takk for svar jenter![:)]

Jeg har aldri opplevd å ha lysebrun utflod.....
Men har jo lest mange ganger at det er normalt i begynnelsen,...men vet ikke jeg altså..
Ville kanskje kontaktet legen om du er usikker..

Back
Topp