Spørsmål til dere...

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Det hjelper jo litt at man har fått opp skravlelysten gjennom konkurransen. Men jeg kjenner at det blir altfor mye slik vi har holdt på nå :p

Jeg er også helt utslitt etter dette :p

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Gøy m konkurranse, da:) Jeg blir værende her,som jeg alltid har gjort:p En smule avhengig av BV, bare;):D

Skjønner godt at dere ikke orker å holde samme tempoet etter konkurransen er over.. :-)

Jeg er her uansett :p liker meg på bv enten det er konkurranse eller ikke.
Men til tider blir jeg motivert av Topp 100 listen. Og det hjalp veldig med BV appen :D

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum mobile app

Jeg er her uansett :p liker meg på bv enten det er konkurranse eller ikke.
Men til tider blir jeg motivert av Topp 100 listen. Og det hjalp veldig med BV appen :D

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum mobile app

Hyggelig tilbakemelding :-)

Jeg kommer også til å holde meg aktiv her,mn litt mer moderat etter konkurransen:D Selskapet holder mg her, koslig å skravle med så fine damer:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg bruker BV fordi om dt ikke er konkuranse, jeg liker samholdet mellom oss damer ;) og jeg kan liksom spørre om alt, og vi gir hverandre tips o.l :) Viss det er noe jeg lurer på så går jeg på nette på BV å spørr, og får som regel svar også :)

Det blir nok ikke samme tempoet etter at konkurransen er over, men kommer definitivt til å bli værende her :) Syns det har vært kjempekos å bli kjent med så mange herlige damer! :D Og så er det så mange hjelpsomme råd og vink å få for en clueless førstegangsmamma ;)

Back
Topp