Spørsmål til dere vakre damer

Bønna2020

Betatt av forumet
Hei❤️
Jeg har ett spørsmål :hilarious:
Jeg skal på tul på fredag 5+4 fordi gyn går ut i ferie og jeg tidligere har hatt 4-5 falske positive tester hver eneste pp før letrozol.. vi vet det ikke er falskt denne gangen, om ikke blodprøvene hadde vist det så hadde symptomene gjort det:hungover:
Men vi vil dobbeltsjekke fordi det blir vanskelig å tro det når det har vært slik tidligere..
så jeg lurer på om dere har noen tips for å få morgendagen til å gå fort? Vil helst bare sove gjennom hele dagen, skulle jo tro jeg kunne klart det så sliten og trøtt jeg er, men hode har andre planer om dagen:hilarious: så trenger litt tips da jeg har vært så dum at jeg har gjort alt av husarbeid:banghead::banghead:
Har en malamute og en bordercollie som tar opp en god del tid, men er jo dødtid i mellom der:hilarious:
 
Nettflix :) tiden går fort avgårde om en først setter seg ned med en spennende serie:)
 
Jeg synes tiden ofte går fort når jeg er utendørs. Har du hage? Hva med å stikke en tur innom et hagesenter og finne noen fine blomster eller stauder du kan freshe opp med?
 
Tusen takk for alle svar ❤️❤️ Føler meg så godt tatt vare på her inne :rolleyes:
Dagen gikk fort, prøvde litt av alt dere sa:hilarious:
Nå er det bare å Håpe og prøve jeg faktisk får sove, så bærer det til gyn i morgen tidlig:eek:
 
Tusen takk for all støtten ❤️ Endelig var bønna der❤️
 

Vedlegg

  • E4FFC61A-E1FC-4B15-BD6E-234788BA34B1.jpeg
    E4FFC61A-E1FC-4B15-BD6E-234788BA34B1.jpeg
    24,2 KB · Visninger: 14
Back
Topp