Spørsmål til dere som strikker :)

Hjerter

Flørter med forumet
Hei! Er det noen som strikker her og som kan anbefale meg en bok med fine oppskrifter til baby/små barn? :)

Klompelompe har mye fint, også har du petite knit som har mange enkeltoppskrifter som du kan kjøpe :happy:

Sniker fra september.
Anbefaler også alt fra Petite Knit til baby. Enkle, kjempefine plagg, med veldig god passform.

Jeg har et par bøker fra klompelompe, mange enkelt oppskrifter fra PetiteKnit, Paelas har og noen fine og Kjærlighet på pinner av Lene Holme Samsøe :D Hvis mulig går det jo ann å låne på biblioteket, da slipper man utgiften med å kjøpe en bok bare for en enkelt oppskrift ;)

Takk for gode svar :) jeg skal gi bort i gave til kommende bestemor, så tenker det blir enklest å kjøpe en bok :)

Jeg startet min strikkekarriere med Klompelompe, men nå er jeg mer glad i Petit Knit. Marte Hasselø har også gitt ut boka «Tidløs Barnestrikk», den har jeg lyst å sjekke ut. «Kjærlighet på Pinner» har masse fint, jeg holder på med et hentesett derfra :happy:
Hvis du har mulighet til å dra i fysiske butikker så ville jeg anbefalt å dra og bla litt i de forskjellige bøkene og ta den boka der du liker flest av oppskriftene :happy: Klompelompe har også småhefter, forresten. Og i «Spøt til småtroll» har jeg funnet masse fint til småttiser! :happy:

Babystrikk fra Paelas
Klompelompe
PetiteKnit.no
Kjærlighet på pinner
Barselstrikk
Strikk til smårollinger
Lille Bolle

og som en liten ekstra kos:
Barnas kuleste kosedyr

:happy:

Back
Topp