Spørsmål til dere som er innom her!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest

Jeg har veldig lyst til at dere skal bli her på Babyverden!

Derfor lurer jeg på - hva skal til for at dere heller vil være her?

Skriv gjerne i denne tråden - eller send meg en PM.

Jeg titter innom hver dag men er lite aktiv, spesielt på terminforumet, mest fordi det er så utrolig stille her :) Var VELDIG aktiv på februar 07 forumet og vi ble en liten skikkelig god sammensveiset gjeng. Nå har vi et mer privat forum fordi vi ikke er like mange lenger og fordi vi er blitt veldig nærme og deler mye mer der. Men er jo så koselig å ha så god kontakt med damene enda :) Det savner jeg her inn, å bli "godt" kjent med de andre som venter i mars :)
På 07 forumet hadde vi mange småtreff, i 2010 hadde vi stortreff i Trondheim og senest i dag var jeg så heldig å treffe og tilbringe dagen sammen med to av de, selv om den ene av oss bor 5 timer unna. Koselig å dele erfaringer og snakke om løst og fast :) Jeg kunne nok blitt mye mer aktiv her inne selv men hjelper ikke at bare jeg er det :)

Jeg har valgt å ikke hive meg med på den andre siden enda, rett og slett for at jeg ønsker å være anonym en stund til. Men er jo kjedelig å være her "alene", og som Go'jenta sier "Jeg kunne nok blitt mye mer aktiv her inne selv men hjelper ikke at bare jeg er det"

jeg sliter m at jeg ikke får svart på innlegg fra mobilen hele tiden. nettleseren henger seg opp og jeg må avinstallere og laste inn på nytt hele tiden. derfor titter jeg for det meste innom og kun leser. har prøvd ulike nettlesere uten hell og vet ikke hva årsaken er.

Jeg også sliter med å svare fra mobil, det som er fint på forumet er at det er kategorisert.

Det er litt tungvint forumløsnig, vanskelig å svare på innlegg. Det er litt kronglete både fra pc og mobil... Og så er det jo litt stille her da...

Jeg er her daglig og svarer på tråder,men det er fryktelig stille her,så jeg ser på dagens nye tråder og svarer der så godt jeg kan.Prøvd å starte litt nye tråder,men lite feedback.

sånn i starten når man ønsker å være mest mulig anonym er det ypperlig å være her. Etterhvert som det er koselig å bli litt bedre kjent synes jeg det er "tryggere" et sted hvor utenforstående ikke kan se hva som blir skrevet... dessuten går det mye raskere å svare på en "chat" eller veggside hvor man kan scrolle seg nedover på innleggene uten å måtte trykke seg inn på hvert enkelt tema, og får i tillegg beskjed om noen har kommentert innleggene dine

Jeg er innom her og ass.befrukning hver gang jeg er inne via pc.. Og av og til via mobil.. Prøver å svare i innleggene her når jeg har tid..

Noe som er vanskelig her er at en må gå inn på hvert enkelt innlegg, lettere å svare om det hadde vært et eget felt øverst og nederst i innlegget (altså ikke eget vindu som må lastes), og at en faktisk kan få beskjed om noen har skrevet i innleggene jeg deltar i.

Det er iallefall noe.. Og selvfølgelig at det hadde vært med "lukket" at ikke hvem som helst kan komme seg inn..

Jeg er innom her og ass.befrukning hver gang jeg er inne via pc.. Og av og til via mobil.. Prøver å svare i innleggene her når jeg har tid..

Noe som er vanskelig her er at en må gå inn på hvert enkelt innlegg, lettere å svare om det hadde vært et eget felt øverst og nederst i innlegget (altså ikke eget vindu som må lastes), og at en faktisk kan få beskjed om noen har skrevet i innleggene jeg deltar i.

Det er iallefall noe.. Og selvfølgelig at det hadde vært med "lukket" at ikke hvem som helst kan komme seg inn..

Syns det er veldig tungvindt. Hadde vært greit med en slags chat, eller et slags popup vindu til å svare på innlegg. Så er det vanskelig å få lagt ut bilder her, noe jeg ser vi gjør mye på andre forum.

Jeg var mye her for noen år siden, var med marsgruppa 2010 og vi var en kjempe sammensveisa gjeng og var veldig ative hele veien på forumet. Fra svangerskapet til ungene våre var begynt å nærme seg året omtrendt. men så var det store enringer på bv, alt ble endret på og nye babyverden ble laget. og etter det så forsvant hele mars 2010 gruppa her i alle fall, ble betrakelig mindre aktivitet på generelt og når jeg nå meldte meg inn i en ny termin gruppe så var ikke folk interessert i å være der heller... så jeg trur at bv mista mange folk etter omleggingen av babyverden..  

Jeg koser meg her på bv, men skulle ønske det var mer liv her på terminforumet. Sjekker likevel da, hver dag! :)

Samme her som flere nevner; det er rett og slett ikke brukervennlig nok! Vi har nok blitt litt bortskjemte:)

Back
Topp