Spørsmål til dere med flere barn

Mammakristin

Forelsket i forumet
Julibarna2024☀️
Jeg er gravid i uke 9 med mitt tredje barn. Og jeg har allerede en mage som er helt umulig å skjule! Den vises godt! Begge barna mine på 4 og 7 år har spurt om jeg har baby i magen. Jeg blir jo bekymret for om det er tvillinger inni der :nailbiting:
Hvor raskt fikk dere synlig mage? Med min første vistes det ikke så godt som nå før i uke 19, med nummer 2 i uke 16/17.

Med nr 1 vistes ikke magen før jeg var godt inni 2 trimester. Med nr 2 var det litt synlig allerede ved uke 12. Baby nr 2 ble bare 100g større enn nr 1.
Jeg er ellers ganske slank og det tok meg ikke lang tid å gå ned i vekt etter fødslene.Tenker at magemusklene blir slappere for hver gang med minst man følger en streng treningsregime. :dead:

Den har blitt synlig tidligere for hver gang. Med nr 3 var den synlig i uke 11, men magen ble omtrent lik størrelse til slutt

Med nr1 synes det ikke særlig før sånn uke 18 ish. Med nr2 ble jeg oppblåst rundt uke 10, men ikke skikkelig synlig før noen uker etter. Med nr3 var det vanskelig å skjule etter uke 8-9 ish, for ble fort oppblåst og sånt. Med nr4 følte jeg med 20 uker på vei ved uke 10.. var oppblåst allerede uke 5 så

Klarer ikke holde inn kulen lenger 11+3 :greet025 barn nr. 3.. datter på 11 år sa til meg i går at jeg hadde blitt tjukkere(vet ikke om baby enda da) :smiley-angry026

Har gått ned noen kg pga kvalmen og hadde ikke flat mage før graviditet heller så kanskje det redder meg at ingen mistenker noe..
Er gravid med 4. og 12+3

Med første, uke 14.
Med andre, uke 12.

Helt vanlig at det synes tidligere og tidligere for hvert svangerskap :happy:

Veldig spent selv nå… dette er barn nr 4(08-11-20) men også mitt 4 svangerskap siden 2019…. (2MA og ei på 4 år:) ) og syns alt nå magen synes… 5+0 idag… vennina mi ser på meg med faøkeøyne på trening så må nok gå over til store tshirts istedetfor trange topper :) :)

Har et barn fra før, og er gravid med nr 2 og 3 nå. Er litt overvektig fra før, så magen syntes ikke ordentlig godt før sånn uke 12-14 ish, men først nå i uke 22 at jeg er tydelig gravid. Men ikke noe særlig større enn enlinggravide foreløpig, ikke gått opp noe i vekt heller, så det bare omfordeler seg ser det ut til. Men begynte med gravidbukse i uke 7-8, for orka ikke press på magen.

Back
Topp