Spørsmål til dere jentene!

Marianne1

Glad i forumet
Nå har utfloden min blitt litt mer kremete. Sånn den alltid er itt før mensen. Spørsmålet er derfor, MÅ det være mensen som er på vei? Er på rugedag 8... (Hvis 1.rugedag regnes den dagen man setter inn??)

eg hadde litt kremete utflod,men dette kom og gikk i hele perioden med den kremen......
vanskelig å si.

og må bare si det: crionen e ekkel[:'(][:'(][:'(]

tror det er det verste eg noen gang har gått på[:'(]

men ingen mens skal til deg min venn

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Marianne1

Nå har utfloden min blitt litt mer kremete. Sånn den alltid er itt før mensen. Spørsmålet er derfor, MÅ det være mensen som er på vei? Er på rugedag 8... (Hvis 1.rugedag regnes den dagen man setter inn??)

dette kan sikkert flere andre her svare på håper jeg [:D]
skal du teste den 28 ?

Planer om å teste den 28. ja! [:)]

Rugedag 8 er du på ja, det regnes fra den sagen du setter inn, i henhold til normal syklus er du på dag 10 i lutealfasen nå, det er vanskelig å si hva utfloden din skyldes det kan være alle muligheter her; Crinone, gravid, mensen kommer om noen dager...men der vil Crinone holde litt tilbake. Så tr er ikke like rundt hjørnet enda slik jeg har forstått det!!!!

Lykke til da, det er for tidlig for deg å teste enda.[8D]

Marianne der kom jo testdagen din jo, 28 mars, kunne ha spart meg den siste linjen jeg skrev jeg.

ORIGINAL: VilSåGjerne

eg hadde litt kremete utflod,men dette kom og gikk i hele perioden med den kremen......
vanskelig å si.

og må bare si det: crionen e ekkel[:'(][:'(][:'(]

tror det er det verste eg noen gang har gått på[:'(]

jeg hadde oxo mer kremete utflod pga crinone gel og progestan kapsler...ene gangen ble jeg gravid men sa i uke 8...andre gangen ble jeg ikke gravid,vanskelig å se dette på utfloden...[:-]

men ingen mens skal til deg min venn

Back
Topp