Spørsmål til de som testet sent positivt

Bkno5392920

Andre møte med forumet
Heisann, setter veldig stor pris på svar og tilbakemelding ☺️

Mensen er forsinka med to dager, og er nå på dag 29 i syklusen. Syklusen min har ikke vært på 29 dager siden aller første syklus etter uttak av p-stav i juli i fjor. Varierer mellom 23-28 dager, der det bare har vært 28 dager to ganger det siste året.

Har testet hver dag, og fått veldig svak strek på babyplan sine på 10ml, og i går på clearblue sin på 25ml. Men testene på 10ml fra ebay slår ikke ut i det hele tatt.

Har en del tegn på graviditet også, føler kroppen er veldig annerledes denne syklusen. Hatt mensenmurringer/kramper, og stikninger både i mage, underliv og rygg hver dag i over en uke.

Noen som har opplevd lignende? Som har vært gravid, men testet positivt veldig sent?
 
Hei
Jeg har testet positivt sent ved begge mine graviditeter. Første tok jeg ikke tidlig tester, men testet rundt 15 dpo og fikk negativt. (Skal sies at jeg ikke er 100% sikker på når EL var, men i forhold til termin og mensen var det 15dpo) Hadde mensmurringer, vondt i ryggen og ømme bryster før positiv test. Testet igjen 18dpo og da var den positiv.

Denne graviditeten tok jeg tidlig tester og vet akkurat når EL var og fikk ikke positivt før 15 dpo, testet ikke 13 og 14, så mulig jeg kunne fått positivt før.
Vet ikke om denne graviditeten vil gå bra, men har en frisk og fin jente på snart 1,5 år så ikke noe problem med en sen positiv test sist.

Håper det samme gjelder deg :)
 
Hei
Jeg har testet positivt sent ved begge mine graviditeter. Første tok jeg ikke tidlig tester, men testet rundt 15 dpo og fikk negativt. (Skal sies at jeg ikke er 100% sikker på når EL var, men i forhold til termin og mensen var det 15dpo) Hadde mensmurringer, vondt i ryggen og ømme bryster før positiv test. Testet igjen 18dpo og da var den positiv.

Denne graviditeten tok jeg tidlig tester og vet akkurat når EL var og fikk ikke positivt før 15 dpo, testet ikke 13 og 14, så mulig jeg kunne fått positivt før.
Vet ikke om denne graviditeten vil gå bra, men har en frisk og fin jente på snart 1,5 år så ikke noe problem med en sen positiv test sist.

Håper det samme gjelder deg :)
Tusen takk for svar ☺️ Krysser fingrene for at denne graviditeten din går bra den også
:Heartred


Takk!! Håper jeg også ☺️
 
Hei! Jeg har ikke testet positivt før en uke etter ventet ikm med de to barna mine. Nå er jeg litt i samme situasjon som deg, 4 dager over ikm, men bare negative tester. Blir smågal:) Satser på at du får tydeligere streker etter hvert :)
Godt å høre at flere opplever det samme! Men ja, blir litt veldig smågal av det jeg også :oops: Satser på at den positive testen din også kommer snart :Heartred
 
Back
Topp