spørsmål - rundt spontanabort

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Og hvis det er upassende at jeg spør så send meg gjerne ei mld :(

Har vondt i magen, rundt navlen (kanskje litt under) og fra ca skambeinet og opp :(
nei har ikke blødd... og lurer på om man gjør det før smerter hvis man har spontanabort :( ?

Har varmepute på nedre den av magen nu :(

Hei, det er selvsagt at du skal få lov å spøre. Her ikke kan vi snakke om hva som helst <3

Når det kommer til spørsmålet ditt så kan jeg ikke svare deg ordentlig på det, da jeg aldri har opplevd en SA selv. Men jeg har hatt mye vondt i magen de siste dagene, uten at det har vært noen spontanabort.. Sender deg en klem. Ikke godt å være redd..

Det er mest sannsynlig luftsmerter eller smerter fra at livmoren jobber ;)

Hos meg har en SA alltid begynt med blødninger og deretter smerter. Det høres mer ut som litt luftsmerter eller at livmor strekker seg litt :)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Hos meg har en SA alltid begynt med blødninger og deretter smerter. Det høres mer ut som litt luftsmerter eller at livmor strekker seg litt :)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014
Enig her. Først kommer blod, så smerter etterpå.

Jeg har vært avhengig av varmeflaske på magen i ei uke nå er grunn av magesmerter (luft og smerter som ligner på mensensmerter). Men ikke noe blod, og sterkere tester. Så jeg ville ikke bekymret meg, for husk det er mye som skjer nedi der nå! :)

Appen <3

Tusen takk jenter ♥
det beroligere meg at dere skriver sånt... :)

Ville kanskje droppet varmeflaske med tanke på økt temperatur der nede, men det har kanskje ikke noe å si? Bare en tanke, jeg har ikke peil :P Har stadig "vondt" i magen, og som de andre her var min sa masse blod i første omgang. Mensen*10 liksom o_O

Tosola

Whaaaat ??? Er det farlig :/ (

Gått med " krampe lignende smerter i magen i over ei uke.
Men det er kun luft smerter :-)

Og det er det nok til deg også :-)

Det er ikke bra å bade for varmt iallfall, pga at barnet kan overopphetes. På samme måte er det ikke bra å sitte lenge med sol direkte på magen. Kommer jo an på hvor varm man blir, men jeg ville kanskje ikke hatt en veldig varm flaske på magen. Sikkert noen som vet mer om dette enn meg.

hmm.. for sent :/ men får la være framover med det...
jada er sikkert det, er ingen intense skikkelige vonde smerter, men er så lenge siden man var gravid sist at jeg husker ikke hvordan det var :(

Vondt i magen er veldig vanlig i starten av svangerskap, mensensmerter lignende f.eks :) Ikke farlig! Bare irriterende hehe
Men hvis smertene er veldig skarpe og på siden, ville jeg kontaktet legen for sikkerhetsskyld, for å sjekke at spira faktisk er i livmoren, ikke i egglederen :) Det skjer ikke så ofte da :)

Så lenge man ikke blør, (og i de fleste tilfeller da også hvis det ikke er mye) er det nok ingen fare :)
Men er man bekymret, så ring legen!

har en del vondt i magen ja, men det er livmora og luftsmerter, så får det bare være vondt, er så himmla værdt det=)

Helt vanlig å ha "menssmerter" i starten. I tillegg til luftsmerter, magen min er helt på tur Pga fornøyelsen går saktere nå. Det er livmora som vokser og strekker seg. Kan være vondt til tider. Når det er sa får jeg veldig vondt midt under skambeinet, altså der de to beindelene i bekkenet møtes pluss blødning og vindstille korsryggen også vet je det i magefølelsen. Disse menssmertene blir mindre intense etter hvert.

Back
Topp