Spørsmål rundt hodeleie og 3d.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Hallo. :)

Var på kontroll på sykehus forrige uke, og svangerskapskontroll idag. Begge gangene lå knøttet i hodeleie. Legen idag sa at de kan jo fortsatt tumle rundt, men mest sannsynlig ligger hun der for å bli der.

Og jeg skal på 3d ultralyd imorgen. Sekretæren til Lundring på Jessheim sa at de utførte 3d helt fint frem til uke 34, men begynner jo å tenke mitt når hun er i hodeleie allerede.
Noen som har tatt 3d med hodeleie, hvordan ble utfallet?

Har gledet meg i evigheter til imorgen, så jeg håper jo fælt her jeg sitter.

Sniker fra august. Var på 3D på Jessheim selv å min frøken satt da i sete( noe som ikke var optimalt for gode bilder) det mest optimale var hodeleie:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

hmm.. kommer vel litt ann på om ansiktet vender mot ryggen din eller ikke.. kjedelig om det gjør det isåfall..

Jeg var på 3d ul i uke 25. Der jeg var anbefalte de å ta før uke 30, helst før uke 28 for å få klarest mulig bilder. Da lå han med hodet ned, og det har han gjort siden. Bildene ble ikke de aller beste, har sett bedre fra andre. Men det er fordi man må ha mye fostervann rundt for å få et klart bilde. Men jeg så jo det jeg ville se, og jeg er strålende fornøyd allikevel. Eneste er jo om knøttet ditt skulle ligge med ryggen til, da kan det være litt vanskelig, men det hadde jo gjeldt om han lå med hodet opp og.

Gutten i magen min lå med hodet ned når vi var på 3D (uke 28) og det gikk helt fint. Fikk ikke de beste bildene, men det hadde ingenting med hodeleiet å gjøre. Han gjorde som storesøsteren sin og hadde hender og føtter foran ansiktet størsteparten av tiden :P Navlestrengen lå også delvis foran. Fikk vel bare til et noen lunde brukbart bilde, men det at han var frisk og fin var jo det viktigste uansett så tok ikke det så hardt ;)

Tok 3D i hodeleie, uke 29+4, og fikk kjempefine bilder :-) på slutten snudde han seg rundt med ansiktet fra oss, så da var det ingenting å ta bilder av lenger :-P

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Lå i hodeleie her og, så langt nedi bekkenet det gikk an å knø seg ;) Fikk masse fine bilder :)

Back
Topp