Spørsmål omm MM på flaske

hissigproppen

Forumet er livet
Jeg har 150 ml på en flaske i kjøleskapet, men snuppa skal bare ha en liten atpå-tår...

Kan jeg riste den godt og helle halvparten på en annen flaske, og så varme og mate?

Ja det hadde jeg gjort

klart du kan [:)]

men bare en ting jeg lurte på; er det ikke slikt lengre at en ikke skal oppbevare ferdig mme i kj.skapet?
mener det ikke frekt på noen som helst måte... ser det er mange som gjør det... jeg gjorde det aldri, for jeg lærte det var "feil" [8|]

på samme måte som at når vilde ble født skulle hun ikke ha pute - men et år etter når hermine ble født så skulle de ha pute... fatter?[8D]

ORIGINAL: **Flash**

men bare en ting jeg lurte på; er det ikke slikt lengre at en ikke skal oppbevare ferdig mme i kj.skapet?
mener det ikke frekt på noen som helst måte... ser det er mange som gjør det... jeg gjorde det aldri, for jeg lærte det var "feil" [8|]

på samme måte som at når vilde ble født skulle hun ikke ha pute - men et år etter når hermine ble født så skulle de ha pute... fatter?[8D]

Det er MM ikke MME [;)]

men har ikke mme i kjøleskapet hvis jeg lager det altså.

Folk sier forskjellig om MME, men dette var snakk om MM [;)]
Trådstarter: Tror du kan riste og dele opp melka ja [:)] Er du i tvil, så ta en kjepp tlf til HS [:)]

Da Vetle var bitteliten, hadde jeg ferdig mme i kjøleskapet. Etter hvert som han ble større [8|] så hadde jeg bare flasker med kokt vann i kjøleskapet. Fant ut at det faktisk ikke tok så mye lenger tid å bare varme opp vannet, og så blande pulveret i....

Vet ikke om jeg har hørt at det skal være farlig å ha det i kjøleskapet, men et maks antall timer.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Det er MM ikke MME [;)]

men har ikke mme i kjøleskapet hvis jeg lager det altså.

åååh... [:D] glemmer av og til at mm på flaske er et alternativ.
var ikke akkurat heldig med overflod av egenprodusert melk her [8D]

He he...
Det går helt fint!

Her er det ganske så mye melk, men i og med at hun gjerne spiser 30-45 min, og lar det gå halvannen time mellom, så hender det det blir litt tomt.

Men nå ville hun visst bare gulpe [8|] Hadde vært lettere om de snakka og sa hva de ville... he he

ja

Hehehe åja.... MM var det du spurte om....[:D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

He he...
Det går helt fint!

Her er det ganske så mye melk, men i og med at hun gjerne spiser 30-45 min, og lar det gå halvannen time mellom, så hender det det blir litt tomt.

Men nå ville hun visst bare gulpe [8|] Hadde vært lettere om de snakka og sa hva de ville... he he

ja... tuller du eller!!! drømte mye om bruksanvisninger til mine babyer eller evt rulletekst i pannen deres... er fantastisk med vilde nå som kan fortelle hva hun vil [:)][:)]

Back
Topp