spørsmål om vognpose fra go´ing

pernille85

Glad i forumet
Himmelbarn
Jeg har til nå brukt saueskinnspose i vogna, men har nå sett meg lei på at selene til vogna (simo) ikke passer så godt når jeg bruker den posen. Er det noen som har erfaringer med denne fra go´ing`? http://going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=259&varegruppeID=35&vareundergruppeID=0

Ja, den er billig, men er den noe særlig å bruke sammen med ett saueskinn nå på vinteren? Gutten min er 15 mnd, så jeg har ikke lyst til å kjøpe så dyr vognpose nå.

Vi bruker den stort sett hele vinteren uten saueskinn i vi. Men har hatt saueskinn oppi også.

Brukte den i fjor og året før der også.
Bare når det blir under -15 vi har byttet til annen pose (eller tatt på enda mer klær.

ORIGINAL: hissigproppen

Vi bruker den stort sett hele vinteren uten saueskinn i vi. Men har hatt saueskinn oppi også.

Bare når det blir under -15 vi har byttet til annen pose (eller tatt på enda mer klær.

Takk for svar. Er stoffet veldig syntetisk? Altså slik at man lett blir svett eller at det blir statisk?

ORIGINAL: pernille85

ORIGINAL: hissigproppen

Takk for svar. Er stoffet veldig syntetisk? Altså slik at man lett blir svett eller at det blir statisk?

Nja, kanskje litt. Det er fleece [:)]

Vi har den. Har brukt sauseskinn og dyne inni på kalde dager. Funker veldig bra til vårt bruk [:D]

Passer den greit til selene dere har i vogna? Og hva slags vogn har dere den i`?

ORIGINAL: pernille85

Passer den greit til selene dere har i vogna? Og hva slags vogn har dere den i`?

Vi har Teutonia Mistral vogn, selene passer perfekt..

Back
Topp