Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt!Takk jenter tror jeg tar en tur på legevakten idag. Blir bare verre og har ikke lyst å vente en dag til med eventuell behandling. Lest litt og det virker ikke som det er fare for gravide eller at man får noe behandling når de ikke er så mye, men håper ihvertfall å få en salve eller noe. Går nå med plaster på hele tiden for jeg er livredd for å få det samme på ansiktet eller noe :-S
Håper du raskt får svar3 leger som klødde seg i hue og mente det ikke var brennkopper eller helvetesild. Mulig noe bakteriebetennelse så fikk en krem og skulle heller komme tilbake om det ikke ble bedre. Ble sendt en prøve til dyrking som tar noen dager så da ville man eventuelt vite mer senere. Skal ikke være kjedelig på en søndag
Takk. Håper egentlig det går over av kremen jeg fikk og at det ikke er noe mer enn en infeksjon bare. Tror faktisk det var bedre å ta det på legevakta enn fastlegen siden de hadde en egen hudlege som hadde turnus i helgen og ikke minst flere leger til å vurdere.Håper du raskt får svar
Er det ikke typisk at ting skjer i helga God bedring
Ja det må jeg si du var heldig med, en hudlege på vaktTakk. Håper egentlig det går over av kremen jeg fikk og at det ikke er noe mer enn en infeksjon bare. Tror faktisk det var bedre å ta det på legevakta enn fastlegen siden de hadde en egen hudlege som hadde turnus i helgen og ikke minst flere leger til å vurdere.