Spørsmål om TUL

Lillym

Blir kjent med forumet
Jeg aldri har vært på TUL før, men har veldig veldig lyst. Jeg har googlet litt rundt, men ser at det er veldig mange meninger og steder der ute. Så det jeg lurer på er:

- kan du anbefale et sted i follo/oslo/Østfold område til TUL?

- når mener dere det er best å ta det? Jeg er 7+5 i dag

-og kan man se kjønn allerede i uke 12-13?

Vi likte veldig godt Knøttet ultralyd i Moss :) Er vel ingen som tilbyr ul i Follo så alternativet blir Oslo.

Var igår, 6+6 uker etter "EL-termin" og ble satt til 8+0. Litt forvirring da det stod 7 og 7+1 på bildene men var visst at ul-apparatet brukte en annen utregning enn den som skal brukes i Norge (eSnurra). Fikk utvendig ul. [emoji5]

Har ellers vært på Jessheim som jeg likte veldig godt (Spesialistsenteret for kvinner) og Lysaker i tidligere svangerskap. Skal til Jessheim i uke 13 ca. [emoji4]

Han på Jessheim tippet forresten på kjønn da vi var der med nr 2, ca uke 12 tror jeg, og han tippet riktig (jente) [emoji1]

Det må du nesten kjenne på selv om det kommer til å bety mye for deg tenker jeg :)

Sannsynligheten for å se kjønn er vel ca 50-70% mener jeg :) Om de får tatt en god titt!

Jeg er superfornøyd med Spesialistsenteret for kvinner med Martin Lundring på Jessheim[emoji2] Var der på TUL og har tenkt meg tilbake om noen uker[emoji4]
Det er kanskje litt langt unna det du hadde tenkt, men det er virkelig verdt turen om du vil vite kjønn tidlig[emoji4]

Hjertet begynner å slå iløpet av uke 6, så etter det skal det være mulig å få høre hjertelyden. Men kan være lurt å vente en ukes tid for å være sikker på at du faktisk får høre hjertelyden:) Venter du litt lenger kan du få se litt mer:)

Tusen takk for svar! Er i uke 9 nå, og bortsett fra litt uvel så føler jeg meg ikke særlig gravid. Er mitt andre barn, og vil veldig gjerne bare vite at hjerte slår og alt er fint :) og hvis en kan gjette på kjønn samtidig er jo det fantastisk da jeg er over gjennomsnittet nysgjerrig [emoji51][emoji51]

Back
Topp