Spørsmål om Teutonia vogn

squakky

Elsker forumet
Er det noen her som kjenner til teutonia vogner? Fikk ei kombivogn fra 2004 superbillig, men synes den var litt lav.. Går d an å få den høyere eller noe?

Og er det noen av dere som noen erfaring med teutonia vogner?


Fikk den såpass billig at vi tok den med en gang, men kan bytte den ut om vi ikke er fornøyde.. Er derfor litt nysgjerrig på andres erfaringer..
 
ORIGINAL: squakky

Er det noen her som kjenner til teutonia vogner? Fikk ei kombivogn fra 2004 superbillig, men synes den var litt lav.. Går d an å få den høyere eller noe?

Og er det noen av dere som noen erfaring med teutonia vogner?


Fikk den såpass billig at vi tok den med en gang, men kan bytte den ut om vi ikke er fornøyde.. Er derfor litt nysgjerrig på andres erfaringer..


vi har teutonia 08 mnd, og er kjempe fornøyd, den vi har er også litt lav, men handtaket kan vi justere opp og ned på vår høyde. Aldri vært mer fornøyd me en vogn enn den, så vi kjøpte tvillingvogn i samme sort [;)]
 
Jeg har også Teutonia 07modell. Og er kjempe fornøyd med den!:) Har kjøpt softbag til den nå.
Den er litt lav ja, men syns den er veldig lett å god til å trille:) Og jeg får plass til den i bilen min....[:)]
 
Back
Topp