Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte den Lloyds sin tidlig, ble anbefalt den på apoteket så nå skal jeg hjem å ta den og få det overståttDe på Normal er greie om du har tilgang på en sånn butikk i nærheten. Jeg vil fraråde deg å bruke rfsu sine. Jeg testa i går og fikk sjokk over hvor lite den slo ut. Det var av de som skal være mest sensitive også. Det tok en hel time før streken var like sterk som på billig strimlene jeg hadde tatt. Etter en time er jo ikke gyldig, så om jeg bare hadde tatt den og ikke strimler så hadde jeg jo trodd at jeg ikke var gravid. Jeg testa knall positivt på billig strimmel igjen i dag.
Ellers så tror jeg clear blue sine skal være gode. Har ikke prøvd de selv.
Jeg kjøpte den Lloyds sin tidlig, ble anbefalt den på apoteket så nå skal jeg hjem å ta den og få det overstått
Er så i villrede bare da klinikken mener det er altfor tidligMasse masse lykke til. Håper så veldig at du får positivt. Du fortjener det nå etter alt du har vært gjennom. Oppdater gjerne etterpå om du føler for det, men ikke stress hvis det er for tøft for deg. Masse klemmer ❤❤
Var negativ syntes jeg skimtet noe menMasse masse lykke til. Håper så veldig at du får positivt. Du fortjener det nå etter alt du har vært gjennom. Oppdater gjerne etterpå om du føler for det, men ikke stress hvis det er for tøft for deg. Masse klemmer ❤❤
Var negativ syntes jeg skimtet noe men
12 dpoHvilken dpo er du på i dag? Kan hende det bare er tidlig da.
Tusen takk testen var negativ, men har vel ikke make sure stav test?Jeg vil ikke anbefale Lloyd. Så mye feil som har vært med de testene med falsk positiv, undrer jeg meg over at de anbefales. Vil anbefale make sure, finnes på meny. Nå har du allerede kjøpt, men om du skulle kjøpe flere.
Masse lykke til. <3
Huff skjønner ikke hvorfor apoteket anbefalte den , skulle kjøpe den tidlig clearblue men dem anbefalte heller lloydLloyd er noe dritt Vent et par dager og prøv en ny test, det er fortsatt tidlig