Jeg vet at flasken med synarela skal stå oppreist, og det har den gjort hos meg hele tiden. Men da jeg åpnet den nye boksen med synarela så kjente jeg at den var litt seig/klissete, som om noe av innholdet har rent ut. Så da må den i så fall ha ligget hos apoteket før jeg hentet den ut. Jeg er livredd for at det er for lite synarela igjen på slutten og at jeg får eggløsning før uttak. De to andre forsøkene mine med kort protokoll så brukte jeg fyremadel for å hindre eggløsning, og det føltes mye tryggere enn en spray som er klissete. Har send melding til crypho, men regner med at de sikkert sier det går bra. Men er selvfølgelig livredd for at det ødelegger alt. Jeg er rimelig utslitt etter å ha gått såpass lenge på synarela, og orker ikke tanken på at jeg har gjort dette forgjeves. Noen som har opplevd at flasken har vært litt klissete, men at det ikke har vært noe problem? Når jeg rister på flaska så hører jeg jo at det er mer igjen, men vet ikke hvor mye. Og kan innholdet renne ut når den sikkerhetsklipsen har sitti på hele tiden? Den man tar av for hver gang man sprayer? I så fall aner jeg ikke hvorfor den er klissete..