Spørsmål om syklus og IVF

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Jeg har bestemt meg for å slutte å teste etter EL nå som jeg er henvist til IVF. Skal ha helt pause fra det stresset. Har brukt fertilitetsmonitor, så vet ikke nøyaktig hvilken dag jeg har EL.

Så tenkte jeg litt på det da. Bør jeg tempe noen sykluser, slik at jeg har kartlagt syklusen min ganske nøyaktig til jeg skal på forsamtale? Har det noe for seg? Har sykluser på 26-30 dager.

Vi tempet og testet etter el første året som prøvere. Følte jeg fikk god oversikt over syklusen som er ganske regelmessig. I tillegg fant jeg ut at jeg har el-slim ca 1 uke før el. Når slimet er borte vet jeg at el har vært.

Så da vi ble henvist til utredning for ufrivillig barnløshet sluttet jeg med alt av testing. Ganske deilig å ikke ha det i bakhodet hele tiden selvom man likevel har en viss oversikt over syklusen sin og vi prøvde å bli gravide hver mnd (uten hell desverre).

Nå er det gått 1 år til og vi venter på å få starte vår første runde med ICSI :)
Da blir jo hele syklusen regulert av medisiner så det har ingenting å si. Men jeg er glad jeg skjenner syklusen min til vanlig.

Var det jeg trodde, og ikke minst håpte. Har så lite lyst til å teste/tempe hva som helst.

Tusen takk for svar! Så godt med dere som kan så mye.
Det er deilig å ikke lengre telle dager og ha full kontroll på hvilken syklusdag jeger på, og ikke minst å ikke tenke på om vi har lagt inn aksjer nok:p Ny og avslappende tilværelse mens vi venter på
IVF:)

Bare hyggelig, fint å kunne være til hjelp:)

Det er deilig å ikke lengre telle dager og ha full kontroll på hvilken syklusdag jeger på, og ikke minst å ikke tenke på om vi har lagt inn aksjer nok:p Ny og avslappende tilværelse mens vi venter på
IVF:)

Bare hyggelig, fint å kunne være til hjelp:)

Hehe :) Akkurat. Fint å ikke kjenne at man syns man må.

Back
Topp