Dere som har Stokke trailz, hvor høy er dere? Og hva er erfaringene deres med denne vogna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt at man kan plages med det ja, men at stokke ofte er flinke og ordner opp når det skjer.Hadde tidligere Stokke trailz. Er 165 og samboer 170. Passet veldig bra til oss. Bestefar er ca 180 og han synes at vogna også var god å trille. Var veldig fornøyd med vogna, byttet den ut pga behov for søskenvogn. Det eneste minuset var at jeg hadde en del punkteringer. Men tror jeg var spesielt uheldig for har ikke hørt at andre har hatt samme problem som meg.
Jeg er 170 og mannen 190. Passer veldig fint for oss, men hadde ikke vært noe problem om jeg var lavere heller. Vi er veldig fornøyde! Synes den er kjempegod å trille. Eneste minus er at den tar litt mye plass i bilen (men det gjør jo mange vogner), så vi har kjøpt en ekstra vogn til å ha i bilen som ikke tar så mye plass. Det hadde vi nok gjort uansett da vi tar vogna veldig mye inn og ut av bilen.
Hadde tidligere Stokke trailz. Er 165 og samboer 170. Passet veldig bra til oss. Bestefar er ca 180 og han synes at vogna også var god å trille. Var veldig fornøyd med vogna, byttet den ut pga behov for søskenvogn. Det eneste minuset var at jeg hadde en del punkteringer. Men tror jeg var spesielt uheldig for har ikke hørt at andre har hatt samme problem som meg.
Vi har ikke tatt i bruk sittedelen enda og jeg synes også den virker så åpen. Forhåpentligvis blir vi fornøyd med den ogsåJeg er 158 cm, så mest spent på om jeg vil synes at den er for høy når jeg prøver den liveogså er jeg litt spent på å se sittedelen, for den ser litt åpen ut :/
Supert at den er god å trille, det er et av de viktigste kriterienevi har stooor bil, så håper det ikke blir noe problem med vognstørrelsen evt
![]()
Jeg er 158 cm, så mest spent på om jeg vil synes at den er for høy når jeg prøver den liveogså er jeg litt spent på å se sittedelen, for den ser litt åpen ut :/
Vi har ikke tatt i bruk sittedelen enda og jeg synes også den virker så åpen. Forhåpentligvis blir vi fornøyd med den ogsåHar flere venninner med samme vogn og de har iallfall brukt sittedelen uten å klage
![]()
Jeg er 156 cm og far 185 cm, da vi prøvde oss frem i butikken var Trailz alt for høy for meg. Trilling gikk fint altså, men den ble for høy til å enkelt ta bag av og på, og til å håndtere baby i vognen uten å nærmest stå på tå og lene seg oppi vognen.Jeg er 158 cm, så mest spent på om jeg vil synes at den er for høy når jeg prøver den liveogså er jeg litt spent på å se sittedelen, for den ser litt åpen ut :/
Jeg er 156 cm og far 185 cm, da vi prøvde oss frem i butikken var Trailz alt for høy for meg. Trilling gikk fint altså, men den ble for høy til å enkelt ta bag av og på, og til å håndtere baby i vognen uten å nærmest stå på tå og lene seg oppi vognen.
Vi gikk for Stokke Scoot istedenfor, den er en god del lavere enn Trailz, men håndtaket lot seg fint justere opp for samboeren sin del. Liker godt at den er lett og at bagen kan bæres veldig enkelt, viktige kvaliteter når man bor i 3. etg uten heis. Og den tar nesten ingen plass i bilen vår.
Vi skal kun bruke den som bagvogn da, for vi likte ikke sportsdelene til Stokke pga dårlig støtte for beina til babyen. Kjøpte den brukt for 1300kr på Finn.no, pluss ny bag(2150kr tror jeg på Barnas hus), så den ser ny og pen ut, og delen babyen ligger i er jo det viktigste at er ren, og så blir det heller å legge mer penger i en god sportsvogn som kan brukes i noen år.. Har forresten har lest at mange kun anbefaler Scoot som vogn på vår/sommer pga størrelsen på bagen, så det er jo noe å tenke på hvis du skal ha baby til høsten.
Ville passet på at du tester ut mange ulike senarioer med de ulike vognene (bære bag, ta av og på, håndtere baby i bagen, ta kalesjen opp og ned), ikke bare trilling. Det er en del vogner som fungerer dårlig når man er lav! Feks mange vogner har håndtaket så høyt på bagen(feks i toppen av kalesjen) at hvis jeg skal løfte bagen uten å bøye mye i albuen så står den nesten fortsatt på bakken. Mistenker at du kan bli utsatt for det samme med dine 158 cm!
Vi hadde mye tanker om hva som skulle være en bra vogn for oss, men gikk altså i en helt annen retning når alt kom til alt!
Jeg er 160, mannen 175 og bestefar 190. Alle tre synes vognen er super![]()
Sittedelen kan føles litt åpen, ja, men vi har brukt vognpose både vinter og vår/høst, og da er det ikke et problem.
Jeg er 1.69 og samboer 1.86, vi elsker vogna og alle som har trillet med lille skryter av denDere som har Stokke trailz, hvor høy er dere? Og hva er erfaringene deres med denne vogna?
den er kjempegod å trille, behagelig for lille, god plass i kurven under og jeg liker godt sportsdelen som kan justeres i ulike sitteposisjoner 
Har dere brukt bilsetet som kan settes rett på understellet også? Lett p sette på, ett av mine krav til vogn er at jeg skal kunne sette sete rett på understellet.
Helt forelsket i denne vognen [emoji7]
Har dere brukt bilsetet som kan settes rett på understellet også? Lett p sette på, ett av mine krav til vogn er at jeg skal kunne sette sete rett på understellet.
Ja, brukte det ofte! Utrolig praktiskHar dere brukt bilsetet som kan settes rett på understellet også? Lett p sette på, ett av mine krav til vogn er at jeg skal kunne sette sete rett på understellet.