spørsmål om spotting/blødninger tidlig i sv.skap

youngatheart

Flørter med forumet
I dag har jeg vært på ør-tidlig UL på Ullevål (Jeg er nok bare 4+5) og de kunne ikke se noe særlig.

Da jeg kom hjem, gikk det  et par timer, så begynte jeg å blø. Ikke spesielt store smerter i magen, bare murring. Men det kjentes som om noen sto å klemte hendene sine rundt korsryggen og hoftene, dette varte en stund.

jeg lurer på om det er fler her som har hatt blødninger tidlig i sv. skapet og at det likevel har gått bra?
Blødningen var brunlig og kom bare på papiret når jeg tørket meg, ikke dryppende. Det kom en del klumper, tørre brune klumper. Det var ikke mye friskt blod, for å si det sånn.
Blødningene stoppet etter ca ti minutter og så la jeg meg og sov litt. Nå er det litt brunlig utflod (sjekket selv inni..ikke noe som drypper)..

Del gjerne med meg, jeg er jo bekymra for alt og ingenting...

Har ikke noen egen erfaring med å blø så tidlig i svangerskapet, da jeg ikke begynte å blø før i uke 11.. Men har jo hørt om folk som har blødd tidlig i svangerskapet og alt har gått bra.. Det var ikke normalt, men veldig vanlig sa jordmor og lege til meg. 
Jeg fikk beskjed om å ligge mye, så du må ta det med ro og evt. ringe til legevakt/lege for kontroll. Det kan jo gå begge veier.. Krysser fingra for at alt går bra med deg.. [:)]

Jeg hadde spottinger fra jeg ble gravid og frem til uke 12. Da stoppet det, men har hørt at det er veldig vanlig. Hadde også stikninger i siden. Men snakk med en lege hvis du blir usikker

Back
Topp