Spørsmål om pircing ??

Isabellsmamma

Andre møte med forumet
Dere som hadde pircing før dere ble gravide, måtte dere stikke hulle oppigjen en liten stund etter fødselen eller lot der det bare være sån ??

Jeg hadde pircing før jeg ble gravid, tokk den ut på første ultralyd siden jordmor sa jeg måtte ta den ut under ultralyden, siden har jeg ikke satt den i..
Å nå har det grodd litte granne igjen, det er nesten så jeg får stuket den i gjennom men gir meg etter en liten stund siden det er litt vondt [:-] Å prøver på nytt igjen seinere.

Har dere noen tips til å få den enklere å igjennom uten at det er så veldig vodt ?? [:)]
Tas i mot med takk [:)]

jeg hadde pircing i navlen,men tok den ut når magen ble stor!
men jeg passet på å stikke i hullet jevnlig,slik at det aldri fikk tid til å gro[;)]
satte den i igjen etter fødsel,null problem..
den i tunga tok jeg ut like før fødsel,og tenkte ikke på å sette den inn igjen med det første,og det var like greit for mye bedre å spise uten[8D]

På meg gror det veldig fort.Alle jeg har tatt ut har grodd på noen får dager:)

Hadde i navelen frem til ultralyden. Fant ut at det var like greit å ikke sette den i igjen siden magen skulle vokse.

Da ungen var ute hadde den grodd slik at det ikke gikk å få smykket igjennom. Da tenkte jeg at det sikkert var et tegn på at min navle-piercing-tid var over. Så nå går jeg rundt med et lite hull rett over navlen, og kommer nok aldri til å stikke det opp igjen[:)]

Min har grod igjen litt.. Men når jeg prøver å stikke den igjennom så er det like før det går. men det er så fordømt vondt [:-] Men skal nokk klare å få den igjennom, med min sta het hehe [:D]

Det er den i magen jeg tokk ut når jeg tokk ultralyd [8D] å etter fødselen var den grodd litt igjen [:-]

Jeg tok ut alle mine og hullene har grodd. Men savner hullet i nesen nå da, så lurer på pm jeg skal få den piercet igjen.
Kroppen støter vel ikke det ut igjen nå, og det skader vel ikke amming (sikkert et veldg dumt spm da, i og med at det er i nesa, men jeg vil jo være 1000% sikker [8D])?

ORIGINAL: Leilani

Hadde i navelen frem til uke 19. Da var magen for stor for piercing.

Da ungen var ute hadde den grodd slik at det ikke gikk å få smykket igjennom. Da tenkte jeg at det sikkert var et tegn på at min navle-piercing-tid var over. Så nå går jeg rundt med et lite hull rett over navlen, og kommer nok aldri til å stikke det opp igjen[:)]

ORIGINAL: Ruby Gloom

Jeg tok ut alle mine og hullene har grodd. Men savner hullet i nesen nå da, så lurer på pm jeg skal få den piercet igjen.
Kroppen støter vel ikke det ut igjen nå, og det skader vel ikke amming (sikkert et veldg dumt spm da, i og med at det er i nesa, men jeg vil jo være 1000% sikker [8D])?
De piercer helst ikke de som ammer, hvert fall ikke der amminga er eneste mat for barnet.

Jeg tok en piercing da snuppa var ca 16 mnd, selv om jeg fremdeles ammet.

ORIGINAL: hissigproppen

ORIGINAL: Ruby Gloom

De piercer helst ikke de som ammer, hvert fall ikke der amminga er eneste mat for barnet.

Jeg tok en piercing da snuppa var ca 16 mnd, selv om jeg fremdeles ammet.

Ok, selv om det er i nesen?
Selv om det kun er én av ti som sier nei, så hører jeg selvfølgelig på Nei´et. Det kan alltids vente, jeg vil jo amme så lenge jeg kan. Hun er bare 9 uker nå!

*snufs* Jeg måtte ta ut min, og det grodde igjen rimelig kjapt! Skal stikke det opp igjen etter fødselen[:)]

Har tatt ut den i navelen gjorde det forje gang også pga den begynte og gjøre vondt, stakk den opp etter fødselen..
Nå er den ute igjen ,men blir såå naken på magen uten den[8D]

Den i tunga tar jeg ikke ut

Back
Topp