spørsmål om paralgin forte.

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
hvor lang tid tar det før de virker?

Og hvor lenge virker de?

(vet det er individuelt,men sånn ca)
 
Jeg tåler de ikke, så tok søren meg ikke lang tid før jeg snøvlet! :/ 
 


Live2Learn skrev:
Jeg tåler de ikke, så tok søren meg ikke lang tid før jeg snøvlet! :/ 


jeg aner ikke hvordan jeg tåler de, har ikke tatt siden jeg var 17 år.
Og da tok jeg kun 1. 

 
Etter ca 20 min begynner du å merke litt lindring og fra 1 time-3 timer etter at du har tatt dem har du max utbytte. Deretter avtar virkningen gradvis.

Jeg tok 2 tabletter 3 ganger daglig. Det gikk helt fint :-) Men tok paralgin major stikkpiller 3 ganger daglig, det var sløvende kan en si.....Snork
 


*Snuppo+1+1* skrev:


Live2Learn skrev:
Jeg tåler de ikke, så tok søren meg ikke lang tid før jeg snøvlet! :/ 


jeg aner ikke hvordan jeg tåler de, har ikke tatt siden jeg var 17 år.
Og da tok jeg kun 1. 



haha, jeg tok og "bare" en.. Var seriøst helt ruset! hehe.. Men hadde ikke vondt da! :p 
 
Tar to stk jeg da, virker ikke så bra på meg de der. Så da virker de innen en halvtime og virker i ca 2 timer. 
 
tar ca 15 min før jeg kjenner med trøttere. 30 min før jeg kjenner smertelindring. og jeg må ha 2 eller 1 med 1 g paracett. Dette for spenningshodepinen. har også tatt de for brokk og etter brokkoperasjon da.
 
takk for svar folkens.
Da venter jeg til nærmere legetid.
Sånn at virkningen ikke er gått ut til jeg skal sove.

Tannpine jeg har, eller betennelse i tannkjøttet. AUA.....
 
Du får forresten best effekt hvis du tar en ibux 400 eller 600 mg sammen med paralginen :) 
 


*Becca* skrev:
Du får forresten best effekt hvis du tar en ibux 400 eller 600 mg sammen med paralginen :) 


kan ikke ta ibux. pga nyretransplantasjonen min.
 


*Snuppo+1+1* skrev:


*Becca* skrev:
Du får forresten best effekt hvis du tar en ibux 400 eller 600 mg sammen med paralginen :) 


kan ikke ta ibux. pga nyretransplantasjonen min.



Skjønner. Du kan ta en vanlig paracet sammen med paralgin også, da får du litt ekstra effekt iallefall. Litt greit når målet gjerne er å få noen timer med søvn.
 


*Becca* skrev:


*Snuppo+1+1* skrev:


*Becca* skrev:
Du får forresten best effekt hvis du tar en ibux 400 eller 600 mg sammen med paralginen :) 


kan ikke ta ibux. pga nyretransplantasjonen min.



Skjønner. Du kan ta en vanlig paracet sammen med paralgin også, da får du litt ekstra effekt iallefall. Litt greit når målet gjerne er å få noen timer med søvn.


takk for tips.
Men tror jeg prøver først med kun paralgin.
 
hvis du ikke er vant paralgin f, holder d sikkert bare med 1 til å begynne med. Jeg gikk på de over lengre tid og da økte toleransen min også, så nå må jeg ha 2 for å få lindring..  og når jeg kuttet tvært av så hadde jeg hangover ei stund :P ikke gøy altså, men man vil jo ikke være mer avhengig enn man må hvis du forstår meg.
 
Back
Topp