Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min MA ble oppdaget i uke 13+2, ble da henvist til ul fordi legen ikke fant hjertelyd. Fosteret ble målt til 9 uker. Hadde hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) til uke 12. Om du gå på ul i uke 11 eller 12 og alt er fint da er det bare til å senke skuldrene og nyte tiden! Jeg skal på onsdag, er da 10+4 og er alt bra da så "kommer vi ut av skapet" :) Da har embryoet blitt et foster og det er ofte i forbindelse med den overgangen MA oppstår..
Men selv om jeg har vært i gjennom det går jeg ikke rundt å bekymrer meg for det! Skjer det så skjer det og da tar jeg sorgen DA.. Orker ikke gå og være nervevrak i flere uker først..
mamman min skrev:
For et kjempe-fint tips! Det tror jeg faktisk jeg skal prøve på, bare glede meg kjempe-mye og tenke på hvor fantastisk det er og hvor fint det skal bli en liten stund hver dag - og så kan jeg heller holde igjen og være bekymra og redd resten av tiden.bare prøv. 5 minutter hver dag, f.eks, hvor du bare gleder deg kjempemye! Og øk det litt for hver dag. Hvert døgn er du ett steg nærmere det faktum å bli mor :-)Mrs.Chuck Bass skrev:
Sylvia80 skrev:
mamman min skrev:
For et kjempe-fint tips! Det tror jeg faktisk jeg skal prøve på, bare glede meg kjempe-mye og tenke på hvor fantastisk det er og hvor fint det skal bli en liten stund hver dag - og så kan jeg heller holde igjen og være bekymra og redd resten av tiden.bare prøv. 5 minutter hver dag, f.eks, hvor du bare gleder deg kjempemye! Og øk det litt for hver dag. Hvert døgn er du ett steg nærmere det faktum å bli mor :-)Mrs.Chuck Bass skrev:
Helt enig! Det var jo kjempesmart! Det har jeg ikke tenkt på jeg heller.. Nå skal jeg sette meg og BARE glede meg en stund! <3