spørsmål om lusekam..

hirly

Gift med forumet
Hvordan brukes den?

håndkle på skuldrene? henge over vasken? vått hår? tørt hår?gre håret hele veien fra rot til spiss? kan de brukes om igjen (hun har tvillinger)?

skal låne bort (gi bort....) lusekammen min.. men har mista bruksanvisningen. og ho som skal låne den lurer naturlig på hvordan den skal brukes.. så da spør jeg babyverdenoraklene :)

opp

Hvitt håndkle over skuldrene, evt. håret over en hvit vask... Håret må være vått.

takk!

Håret MÅ ikke være vått nei, men det er en fordel da lusene beveger seg raskere i tørt hår og derfor fort kan komme seg over i det gredde partiet [:)]
Del håret opp i partier og ta en og en del av gangen. Dunk kammen over et hvitt papir så kan man ser egg og lus lett [:)]

ORIGINAL: Juni09April11

Håret MÅ ikke være vått nei, men det er en fordel da lusene beveger seg raskere i tørt hår og derfor fort kan komme seg over i det gredde partiet [:)]
Del håret opp i partier og ta en og en del av gangen. Dunk kammen over et hvitt papir så kan man ser egg og lus lett [:)]

Det var det jeg også trodde.Begynte virkelig å lure på meg selv[8D] Takk for opplklaringen![:D]

Back
Topp