Spørsmål om legetime.

- Amy -

Gift med forumet
Jeg ser at jeg har legetime den 25. juni. Da er jeg ca 11 uker. Kan jeg ikke bare endre den timen til å bli en førstegangskontroll m/blodprøver og det styret der? Jeg har vært på så mange sånne, og så har det endt i MA rett etter. 

Når har dere time til kontroll? Og skal dere gå til både lege og jordmor, eller bare en av delene?

jeg har fått time 12 juli, da er jeg rundt 12 uker. så skal jeg til jordmor å. synes man får mye mer nyttig info hos jordmor enn legen.

Jeg fikk beskjed av legen min at jeg når jeg bestiller førstegangstime så må jeg ha dobbeltime... Ser eeeegentlig ikke at d kommer til å ta så lang tid, men men. Heldigvi slipper vi betale for d

Etter et parl sa, ma, exu så avventer jeg et par uker til. Jeg går nesten utenlukkende til jordmor denne gangen også.

Jeg skal evt. ringe å høre om jeg doble timen :) Evt. så stresser jeg ikke særlig med legetimen. Jeg får tett oppfølging fra gyn. 

Denne gangen så lurer jeg på om jeg skal gå kun til jordmor. Sist gikk jeg 50/50. Men jeg er virkelig ikke fornøyd med fastlegen min for tiden, så det frister ikke noe særlig å gå der. Dessuten har jeg vært gjennom et helt svangerskap før, så alle disse spørsmålene jeg evt. hadde første gang har jeg noelunne kontroll på nå. 

Æ ane itj kossn d blir gangen hermsia vi nettopp har flytta t namsos :) Trur d blir en kombinasjon av lege å jordmor :) Bestille første kontroll når æ e i uke 11 æ :)

Jeg skal til legen på torsdag :-) vet ikke hvor langt jeg er på vei, så skal få innvendig ul da. Da kunne vi med det samme ta alt sånn førstegangsting;-)Gleder meg til å kunne lage en "ticker"!!!!
Tror jeg bare kommer til å gå til fastlegen min, likte ikke jordmor sist...få se..
gleder meg iallefall til torsdag

skal til legen 11 juni,da er jeg 12 uker på vei :D
tror jeg kommer til å gå annenhver gang med lege og jordmor,gjorde iallefall d sist:)

Skal til legen den 4. Juni da er jeg 9+2. Også blir det vell å dra til JM resten av gangene. Trives mer hos henne og synes det blir mer personelig.

Har ikkje ringt enda men bør vel det snart snart tenkte å ta dei fleste hos jm er mye mer koslig å ho har bedre tid så får eg høre hjertelyden hver gang det får eg aldri av legen

Back
Topp