Spørsmål om kynnere

regnbue2020

Blir kjent med forumet
Lurer bare litt på hvor lenge kynnere kan holde på? Det startet i går kveld rundt 20:00/20:30 og har vært noenlunde regelmessige med ca. 5 til 7 minutters mellomrom. De har holdt på hele natten og har dem fortsatt nå kl. 07:30 neste dag. Har også en del nedpress men det er vel ganske normalt på slutten av svangerskapet. Er førstegangs og 35+2 uker idag :) Bør jeg ringe føden og høre om ett par timer om det ikke gir seg?

Lurer bare litt på hvor lenge kynnere kan holde på? Det startet i går kveld rundt 20:00/20:30 og har vært noenlunde regelmessige med ca. 5 til 7 minutters mellomrom. De har holdt på hele natten og har dem fortsatt nå kl. 07:30 neste dag. Har også en del nedpress men det er vel ganske normalt på slutten av svangerskapet. Er førstegangs og 35+2 uker idag :) Bør jeg ringe føden og høre om ett par timer om det ikke gir seg?

Jeg er tredjegangs nå, og har hatt kynnere fra ganske tidlig i alle svangerskapene. Mine har derimot ikke vært så regelmessige, de kommer og går litt alt ut i fra hva jeg gjør på, hvor sliten jeg er osv.
Jeg hadde regelmessige kynnere en gang med eldstemann, og fikk da beskjed om å komme inn på føden for å sjekke om det kunne være premature rier, men det var det heldigvis ikke.

Jeg hadde nok tatt en telefon til føden, så kan du forklare de situasjonen, så avgjør de om du bør inn til en sjekk eller ikke :)

Det kan bare være "maserier", men det kan også være premature rier. Så jeg hadde ringt føden, og spurt om å få komme inn. Da sjekker de deg med ctg.

Hvordan gikk det?

Jeg ringte jordmor og hun sa at det var bare å bli hjemme å slappe av og se om det fortsetter. Hun sa at det enten går over til rier og at det blir en fødsel de neste dagene eller så kan det stoppe helt opp. Har fortsatt kynnere og har fått en del mensmurringer i tillegg, begynner å bli ganske lei nå :wtf: Hvis de blir vondere og kraftigere så tenker jeg at jeg ringer føden for en sjekk!

Jeg ringte jordmor og hun sa at det var bare å bli hjemme å slappe av og se om det fortsetter. Hun sa at det enten går over til rier og at det blir en fødsel de neste dagene eller så kan det stoppe helt opp. Har fortsatt kynnere og har fått en del mensmurringer i tillegg, begynner å bli ganske lei nå :wtf: Hvis de blir vondere og kraftigere så tenker jeg at jeg ringer føden for en sjekk!
Håper at det enten går over da, eller at det setter skikkelig i gang. Slitsomt å gå sånn. Lykke til!

Back
Topp