Spørsmål om kvalme?

attpåklattnr2

Gift med forumet
Dere som er kvalme og Evt kaster opp. Kom det over natta eller økte det over en tid?

Denne gangen er jeg av og på kvalm. Føler meg helt fin, plutselig kvalm og må spy, så fin igjen etterpå... Ble gradvis verre de andre gangene så antar det vil bli sånn nå også før det gir seg. Var lenge dårlig med førstemann (spydde flere ganger daglig til uke 21) og kun noen uker dårlig med andremann (9-14)

Begynte veldig brått som om jeg hadde omgangssyke. Kvalm 24/7. Nå har det faktisk gitt seg litt. Mer kvalm om kvelden. Er det normalt bare 1-2 uker etterpå? :o

Jeg har vært småkvalm ett par dager. Men nå begynner det å nærme seg spy kvalm. Håper det går seg til i morgen .

Begynte veldig brått som om jeg hadde omgangssyke. Kvalm 24/7. Nå har det faktisk gitt seg litt. Mer kvalm om kvelden. Er det normalt bare 1-2 uker etterpå? :o
Er normalt frem til uke 12-14 :)

Kom plutselig her, men ikke veldig ille enda. Har på sea bands 24/7

Det kom ila et par dager her, men husker venninnen min fikk det like brått som en omgangssyke i forrige svangerskap. Her har det vært stabilt nå i et par uker, krysser fingrene for at det ikke blir verre denne gangen. I så fall slipper jeg billigere unna enn forrige gang, og det hadde vært nyyyydelig!

Dere som er kvalme og Evt kaster opp. Kom det over natta eller økte det over en tid?

Startet veldig tidlig hær..ble kvalm på kvelden når jeg lå på rygg før jeg hadde tatt test. Var ca 3 uker da jeg kjente det først. Har hvert kvalm stort sett hver dag men varierende "styrke".. til nå er dagen idag den verste;( var hjemme fra jobb i helga pga kvalme å dårlig form. Idag klarte jeg så vidt å smøre på brødskiva til lille pia mi.. sto å svelget hele tiden å måtte sette meg ned til slutt. Ble klam å skikkelig dårlig..

Noen dager er helt ekstreme, mens andre dager er kvalmen helt borte. Jeg synes trening hjelper mot kvalmen også, spesielt når jeg har kjørt noen litt harde økter

Jeg har vært småuggen en stund, men har fungert helt greit hittil. Men kvalmen sånn som den er nå kom bare plutselig en dag nå i uken som var, kvalm 24/7. Ligger bare i sengen og prøver å sove vekk kvalmen. Håper den går vekk snart :)

Hos meg er kvalmen som en fyllesyke. Ligger/sitter å føler meg helt fin. Helt til jeg reiser meg, å da må løpe på badet for å kaste opp. Slik har jeg hatt det siden uke 3, da uviten om at det endelig var en spire, så da trodde jeg bestemt det var omgangssyken.
Uke 6+4 i dag, og har det slikt enda.

Har ikkje kommet så langt at eg har begynt med kvalme, men sist kom det snikande i veke 6. Gradvis kvalmare over dei neste dagane, før eg vart fullstendig sengeliggande. Det varte i varierande grad til ungen vart fødd. Omgangssjuke og fyllesjuke i herlig kombinasjon - juhu! :yuck: Håper de som vert råka slepp å ha det så lenge, og gå til legen hvis det vert for gale!

Jeg var fin, helt til jeg skulle på jobb etter ferien. Hadde sovet dårlig og følte meg kanskje litt uggen på morgenkvisten, men tenkte det var pga lite søvn og første arbeidsdag etter ferien. Togturen til jobb var helt krise :( vært kvalm siden! Opplever at brenningene kan komme uanmeldt når jeg bare skal gå for å hente meg vann for eksempel, og av og til blir jeg brått mye kvalmere til tider

Kommer og går gjennom dagen. Strakk strikken litt langt med jobb i helgen, og det får jeg sannelig kjenne på nå. Ligget rett ut i går og i dag:(

Her er kvalmen litt av og på. Blir ofte kvalm når det er påtide å spise. Klarer ikke lage stekt mat uten å bli kvalm, men har funnet ut at d hjelper å spise grønne epler. Det at jeg må kaste opp kan komme helt plutselig.

Back
Topp