Spørsmål om katter...

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
Vi har jo 2 katter...
Den ene ei hupus som blir 1 år i april gnir rompa mot gulvet bl.a...
Så sa noen at det er sånt de gjør når de har løpetid...
Men hun blei sterilisert før vi fikk henne fra dyrebeskyttelsen...
Kan det være orm kan det være noe innbilte greier...

Kjenner jeg får litt panikk for dissa småsakene som dukker opp plutselig er så søte å ikke lette å gi bort å jeg kan ikke ha fler katter nå synes jeg...

Kan noen roe meg ned...

Hallo hjelp meg da...
[8D]

Det jeg tenker først er mark... hvor ofte gir du pusen markkur?
De som går ut bør få 4 ganger i året... og innepuser 2-3 ganger i året.
Alle katter er født med mark i magen, og man må holde det i sjakk med å gi markkurer.

Jeg har ikke fått papirene på henne men hun skal være sterilisert og vaksinert før hun kom hit...
Ormekur fikk hun i fjor høst så det kan hun jo få igjen nå...
Hun gnir seg med rompa nedi det meste men er ellers nogenlunde som ellers.
Hun gnir seg mye mot alt å alle å alle mennesker er spennende...
Dette er noe hun gjør stort sett bestandig da... veldig kosete pus...
Dette med å ligge på gulvet med rompa opp hender det også hun gjør men uten halen og har ikke hørt no andre lyder fra henne enn vanlig...

Litt små stressa over at i dag var hun ute i mange timer hehe... Hun pleier å ligge pent ved døra eller vinduet etter en halvtimes tid for å komme inn å kose mer...

Blir pokker meg hønemor for kattene å jeg[8D]

ORIGINAL: TonjeJenta

Det jeg tenker først er mark... hvor ofte gir du pusen markkur?
De som går ut bør få 4 ganger i året... og innepuser 2-3 ganger i året.
Alle katter er født med mark i magen, og man må holde det i sjakk med å gi markkurer.

Da er det nok på tide nå... fikk kur sist i sein høstes... er vel 4 mnd siden ca...

Fant piller til pusejenta i kjøleskapet vi så da begynte hun visst på ormekur nå... Håpe det hjelper...[:D]

ORIGINAL: SanderSabine mamsen

Fant piller til pusejenta i kjøleskapet vi så da begynte hun visst på ormekur nå... Håpe det hjelper...[:D]

om det ikke hjelper kan dere kanskje prøve noe mat som er for sensitiv mage f.eks.
Hvordan er avføringen hennes? (om hun shiter noe i kasse inne). Kanskje det er noe irritasjon i tarmen f.eks.
Er liksom det eller mark jeg kan tenke meg. De kan lett få i seg mark fra snø eller jord eller hva de nå finner på å spise på utendørs.

Prøv ormekur du[;)]

Tipper det er orm...

Back
Topp