Spørsmål om jobb/avslutning av vikariat på "ulovlig" grunnlag...

Jeg er enig med det i at det var en rar måte å gjøre det på. Hvis du ville fått forlenget vikariatet om du ikke var gravid/hadde permisjon, så skal du også få det forlenget i permisjon. Ta det opp med arbeidsgiveren en gang til og si at for deg er det en stor trygghet å ha det vikariatet, slik at du slipper å begynne på nytt når du er ferdig i permisjon. Og det er jo passelig teit å ikke forlenge etter mai, det er jo ikke snakk om veldig mange måneder før du uansett er tilbake i jobb.

Hender sjefen min tenker mye rart... Man må bare snakke med vedkommende og ta problemstillingen opp på en saklig måte og bruke gode argumenter, så er det kanskje lettere for h*n å se det fra arbeidstaker sitt perspektiv.. Sjefer har ofte hektiske dager, og det er ikke alt som er like gjennomtenkt alltid..

Lykke til<3 Satser på det ordner seg for deg:)

Samme fikk jeg beskjed om når jeg gikk ut i perm sist. Men ikke akkurat det samme som din situasjon.
Det virker jo som du gjøre en ordentelig bra jobb! Hvorfor har du ikke fått fast?
Jeg ville kanskje hørt med sjefen om det var mulig og få noe skriftelig siden han skal slutte og det skal begynne en ny.
For kan jo ikke være noe serlig og tenkte på at du ikke har jobb etterpå :(

Ei jeg kjenner hadde et vikariat når hun ble gravid. Vikariatet gikk ut rett etter hun begynte permisjon sin, og hun kunne ikke få nytt. Det var ikke lov å ha vikar for vikaren, etter hva hun sa...
vet ikke om det er helt riktig, men kanskje det er grunnen? Men snakk med sjefen din og del dine bekymringer og tanker så kanskje dere finner en løsning. :)

Back
Topp