Spørsmål om Janus Tipsy

Krøsamaia

Gift med forumet
Jeg har egentlig ikke før nå sett at den består av ull/silke.. men hva vil det si? Er de blandet eller er det et lag inni som på samme måte som Joha?[8|]

den er blandet tror jeg.

har i hvertfall vært det på et par ulltrøyer jeg har hatt selv.. de er litt blankere i fargen. og det blir litt mykere.
tror ikke den er flosset på innsiden.

Vet ikke sikkert, men synes det ser ut som om silketråden ligger inn og ulltråden ut [:)]
Altså trådene strikkers sammen, men blir liggende en ut og en inn, men skal ikke garantere det.

Okei, for storebror reagerer på fibrene han.. eller stoffet liksom..  så her er det viktig hva som er inntil huden, egentlig ikke hva det består av.. [:)] Så Joha har funket supert! Men der er det et tynt bomull lag innerst.

ORIGINAL: Krøsamaia

Okei, for storebror reagerer på fibrene han.. eller stoffet liksom..  så her er det viktig hva som er inntil huden, egentlig ikke hva det består av.. [:)] Så Joha har funket supert! Men der er det et tynt bomull lag innerst.

sånn er det med eldstemann her også.
de har sånne med bomull innerst på cubus også.

ORIGINAL: 3barnsmor*30

Oh, det visste jeg ikke! Like bra kvalitiet som Joha og eller?[:)]

ORIGINAL: 3barnsmor*30

Oh, det visste jeg ikke! Like bra kvalitiet som Joha og eller?[:)]

Jag har haft sånna från cubus till Oliver o kvaliteten är jättebra tycker jag, men jag har iof inte så mycket o jämföra med eftersom jag enbart använt den från cubus [;)] Men Oliver har atopiskt eksem o han har iaf inte reagerat på den från cubus så därför använder vi den.

joha er mye bedre enn cubus,synes cubus sine er tykkerer og stivere.

Takker for svar jenter!
Vi kjøper en å prøver å ser hvordan jeg og han liker de![;)]
Vet dere prisen på cubus sine?
Joha er vel rundt 150 kr bodyen..

Back
Topp