Hva skal til for å ha god nok grunn til å bli satt i gang før termin?
Jeg har hatt et helt grusomt svangerskap, å vært ekstremt dårlig med oppkast, ned i vekt, lite mat/ næring generelt å bekkenløsning som gjør at jeg er sengeliggende til tider.
Jeg er kjempe lei av å gå sånn her nå, å jeg har kjempe lite med energi og er veldig sliten.. Lurer derfor på om det er noe mulighet for å kunne bli satt i gang før termin pga dette? Noen som vet?
Takk for svar!
Jeg har hatt et helt grusomt svangerskap, å vært ekstremt dårlig med oppkast, ned i vekt, lite mat/ næring generelt å bekkenløsning som gjør at jeg er sengeliggende til tider.
Jeg er kjempe lei av å gå sånn her nå, å jeg har kjempe lite med energi og er veldig sliten.. Lurer derfor på om det er noe mulighet for å kunne bli satt i gang før termin pga dette? Noen som vet?
Takk for svar!
kanskje du blir igangsatt før termin!
fra spøk til alvor.. Jeg ble uplanlagt gravid, men vi hadde ikke hatt hjerte til å ta abort selv om det var tema helt i starten. Mellom de to minste blir det kun 18 mnd imellom. Jeg vurdere daglig å ringe føden pga kynnerne allerede må jeg innrømme 

i mitt første svangerskap måtte jeg kjempe for igangsettelse, og det var ugreit. Jeg tok derfor kontakt tidlig i svangerskap nummer to, og fikk da beskjed om at det absolutt var rom for igangsetting etter uke 38. Men det forutsatte at de hadde kapasitet på føden, for det er litt mer oppfølging når man blir igangsatt. Som nevnt over her, ville jeg tatt kontakt med føden eller jordmor, og bedt om en samtale med en fødselslege der du skal føde.