Spørsmål om epidural

Juni09April11

Glad i forumet
Lurer på hvordan i alle dager man klarer å sitte i ro når de skal sette epiduralen?
Ser i den avstemmingen om det gjorde vondt eller ikke at mange får den satt mens de har en rie? Jeg fatter ikke hvordan man skal kunne klare å sitte rolig da?[&:] Tror jeg satt og gynget litt fram og tilbake når jeg hadde rier, såe...

Jeg rakk ikke å få epidural sist, men har lurt litt på dette i det siste [:)]

ORIGINAL: Rugebolla

når man helst ikke vil at det skal bli feil  , så gjør man ganske mye for å konsentrere seg for å sitte rolig.. gjorde ihvertfall jeg  [:D]

samma her.::!!!! du VIL sitte stille og du konsentrerer deg SYKT!...[8D]

det gikk på en eller annen måte... fikk ha med lystgassen jeg da.. ;)

Jeg har totalt panic for at de skal stikke feil så jeg ender opp med hodepine i flere måneder, så var vel litt derfor terskelen min lå VELDIG høyt sist [8D]

Men da virker det jo som det går fint om man er i dyp konsentrasjon og vet at ting forhåpentligvis blir bedre etter noen minutter [:)]

ORIGINAL: Juni09April11

Jeg har totalt panic for at de skal stikke feil så jeg ender opp med hodepine i flere måneder, så var vel litt derfor terskelen min lå VELDIG høyt sist [8D]

Men da virker det jo som det går fint om man er i dyp konsentrasjon og vet at ting forhåpentligvis blir bedre etter noen minutter [:)]

jeg SOV etter jeg fikk epidural[8D] sov meg igjennom 4cm jeg[8D]

ORIGINAL: Pontus

Åååh, det må ha vært deilig! [:D]
Holdt på å sovne mellom hver pressrie jeg da [8|] Ikke var jeg rusa på noe heller, haha [:D]

ORIGINAL: Pontus

Åååh, det må ha vært deilig! [:D]
Holdt på å sovne mellom hver pressrie jeg da [8|] Ikke var jeg rusa på noe heller, haha [:D]

det var HIMMELSK[8D][:D]

Back
Topp