Spørsmål om eggløsningstest

lonis

Flørter med forumet
Hei! Jeg har for første gang kjøpt meg eggløsningstester og tenke prøve teste for første gang denne syklusen. Har lest meg opp på når jeg bør begynne teste, i mitt tilfelle på dag 15 og at den er positiv om teststreken er sterkere eller like sterk som kontrollstreken. Men jeg lurer på når på dagen jeg skal teste og hvor ofte? På forhånd takk for svar:)

Hei! Jeg har for første gang kjøpt meg eggløsningstester og tenke prøve teste for første gang denne syklusen. Har lest meg opp på når jeg bør begynne teste, i mitt tilfelle på dag 15 og at den er positiv om teststreken er sterkere eller like sterk som kontrollstreken. Men jeg lurer på når på dagen jeg skal teste og hvor ofte? På forhånd takk for svar:)

Anbefaler å teste minst 2 (opp til 3) gang per dag når det nærmer seg, men utenom det; på andre urinering for dagen er fint. Om du står opp og spiser frokost mellom 6-8 en gang, også ikke drikker særlig før 10-11 ish, så er det en fin tid å ta EL test på.
Mener å huske at mellom kl 10-14 er generelt sett best, når man tester bare 1x daglig.
Når det begynner nærme seg, så er det greit å ta en på formiddagen, og en på ettermiddagen.

Men kan godt være du må justere etterhvert. Liksom, at du innser du burde ta oftere neste syklus, eller evt ikke har behov for oftere.

Back
Topp