Spørsmål om dobbel trigger / lege som ikke har troen på det

C

CamCam123

Guest
Hei. Jeg er 30 år med en AMH på 17 og fsh på 6 så på papiret er alt ok. Vi skal snart ha vårt tredje forsøk.

Forsøk 1 var kort protokoll og Ovitrelle 250 eggløsningssprøyte. Hadde 9 follikler, fikk ut 2 umodne egg, ingen innsett.

Forsøk 2 hadde jeg lagt protokoll med 250 Ovitrelle eggløsningssprøyte. Hadde 12 fine follikler, fikk ut 2 egg som var umodne, ingen innsett.

Allerede før forsøk 1 hadde jeg lest mye om dobbel trigger og trodde dette var standard. Ble litt overrasket da legen sa vi "bare" skulle ha 1, men tenkte greit. Neste forsøk var lang protokoll hvor det ikke var mulig med dobbel trigger... Nå på tredje forsøk (vi har desverre kjøpt 3-pakk, ellers hadde vi byttet klinikk) har vi endelig fått mast oss til dobbel trigger.

Jeg tenker jo at det er helt sinnsykt å ikke prøve ut dette når man 2 ganger har hatt masse follikler men kun får ut 2 umodne egg...

Hva tenker dere? Har dere erfaring med dual trigger? ❤️
 
Dual trigger gjorde susen her! Alle forsøk i Norge har jeg hatt masse store fine follikler før uttak.. mellom 8 og 18! Det ble også flushet flere ganger..

Uttak 1: 2 egg ut umodne
Uttak 2: 3 egg ut 2 umodne et falt fra
Uttak 3: 5 egg ut, 3 umodne resten fallt fra
Uttak 4: 3 egg ut, et umodent og et som ble befruktet

Alle disse hadde jeg kun en enkel ovitrelle og uttak 36timer etter sprøyte

Uttak 5: 12 egg ut, 9 modne, 5 blastoer
Dobbel ovitrelle og en gonapeptyl samt uttak 34 timer etter sprøyte
 
Dual trigger gjorde susen her! Alle forsøk i Norge har jeg hatt masse store fine follikler før uttak.. mellom 8 og 18! Det ble også flushet flere ganger..

Uttak 1: 2 egg ut umodne
Uttak 2: 3 egg ut 2 umodne et falt fra
Uttak 3: 5 egg ut, 3 umodne resten fallt fra
Uttak 4: 3 egg ut, et umodent og et som ble befruktet

Alle disse hadde jeg kun en enkel ovitrelle og uttak 36timer etter sprøyte

Uttak 5: 12 egg ut, 9 modne, 5 blastoer
Dobbel ovitrelle og en gonapeptyl samt uttak 34 timer etter sprøyte

Wow! Det er jo en fantastisk forbedring ❤️ Jeg håper virkelig at det gjør susen for oss også. Det er så frustrerende å ha god AMH (selvom det ikke betyr alt), ha masse follikler men nesten ikke få ut noe.. Klinikken vår sa at "ja vi kan sikkert prøve dobbel trigger, men ikke få store forhåpninger". De prøver å dytte oss i retning eggdonasjon. Takk for svar ❤️
 
Wow! Det er jo en fantastisk forbedring ❤️ Jeg håper virkelig at det gjør susen for oss også. Det er så frustrerende å ha god AMH (selvom det ikke betyr alt), ha masse follikler men nesten ikke få ut noe.. Klinikken vår sa at "ja vi kan sikkert prøve dobbel trigger, men ikke få store forhåpninger". De prøver å dytte oss i retning eggdonasjon. Takk for svar ❤️
Klinikken sa også til oss at vi måtte forberede oss på eggdonasjon.. Jeg fødte ei jente i februar i år! <3
 
Back
Topp