Spørsmål om Bugaboo Donkey Duo

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Noen her som har denne? :)

Jeg lurte litt på å kjøpe denne å ha som hovedvogn til lille gull som kommer i september. Noen som har erfaring med det og kan si om dette er dumt eller lurt? :) Er sjelden vi kommer til å trille med begge, men håpet å slippe å ha ørten ulike vogner..

Lurte og på noe annet. Har sett mange har en sånn reim/snor på styret der man dytter.. Er ikke denne til å fjerne? Virker så i veien! :)

Vi har kjøpt denne. Gleder meg veldig til å ta den i bruk[emoji170] Vi må jo bruke den som dobbel hele tiden, men det at man kan gjøre den smalere syns vi er et kjempepluss. For vår del spesielt når den skal inn i bilen sammen med annet pikpakk.

Sikringssnora mener du? Klart du kan ta den vekk, men den er der for at du skal være sikker på å ikke miste vogna så lett hvis du triller i nedoverbakker. Brukte den konsekvent i nedoverbakker når vi hadde Buffalo til minste storebror. Om jeg kom til å snuble og vogna glapp et sec så hang den lilsom fast i meg likevell[emoji4]

Har prøvd ganske mange vogner, men etter jeg fant Bugaboo har det kun vært den for meg[emoji7]

Last edited:
Sikringssnora er til å holde vogna trygt i nedoverbakke! Bruker den konsekvent då, ellers henger den bare der. Aldri tenkt over at den er i veien [emoji4]

Sikringssnora er til å holde vogna trygt i nedoverbakke! Bruker den konsekvent då, ellers henger den bare der. Aldri tenkt over at den er i veien [emoji4]
Åja, da så :) Bruker du den nå eller? Evt til hvor mange barn vanligvis?:) hva tenker du om å bruke den som hovedvogn til minsten?

Åja, da så :) Bruker du den nå eller? Evt til hvor mange barn vanligvis?:) hva tenker du om å bruke den som hovedvogn til minsten?

Vi har Buffaloen, kjøper ikkje ny no. Storebror blir 2 i sept, tenker det holder med den. Satser på bæresele og ståbrett i tillegg, har også ei City Elite Mini i tilfelle vi bare må ha to vogner - rekner ikkje med at det blir så ofte [emoji4]

Hat hatt alle vognene fra bugaboo, men donky er klart favoritten [emoji7] vi kjøpte den som duo da storesøster ble 2,5 da lillesøster kom, veldig greit å kunne skifte fra 1 til to på null komma niks! Ekstra pluss for trillekomfort, fantastisk vogn ( i tillegg er der jo veldig smal i forhold til andre søsken/tvillingvogner) [emoji4]

Åååå, vi fikk vår Donkey på døra i går[emoji7] im so in looooove! Gleder meg vilt til å ta den med ut på tur med tvillingene[emoji7][emoji7]

Last edited:
Back
Topp