Spørsmål om blødning

m@ritamor

Flørter med forumet
Var på UL på onsdag og alt var fint.
Om kvelden fikk jeg vondt i ryggen og begynte å blø friskt blod med 2 små klumper...det så ut som levret blod.
Blødde friskt blod i ett halvt døgn så ble det svart litt slimete...kom ikke noe i bindet bare når jeg tørket meg.

Lurer nå på om dette bare var en blødning eller om jeg har mistet...legen min vil ikke sende meg til ny UL siden jeg blødde så kort og alt var ok på onsdag.

Tidligere når jeg har mistet har jeg hatt mye vondt før og blødd i 2-3 uker ikke som dette.
Kan dette bare ha vært en liten blødning?eller tror dere man kan miste i 12.uke med så lite vondt og så kort blødning?

Er så usikker og redd for at det skjer igjen men kan ikke forstå at det skal ha skjedd på måten dette var på heller.

Noen som kan komme med synspunkter på dette???
Blir jeg for engstelig ut i uka tar jeg en privat UL for å være sikker.

Denne gangen hadde jeg utvendig UL så ingenting ble rørt der nede så det er ikke grunnen.

Huff så uheldig du skal være da... blødd igjen!?! Føler skikkelig med deg, da jeg har opplevd det samme. Jeg hadde en blødning i uke 10.. det klumpet riktignok ikke da, og gav seg rimelig kjapt. Jeg vil anbefale Oslo City Legesenter, der har de en gyn.spesialist som er utrolig hyggelig som tar innvendig ultralyd. Koster 750 kr, men du får time kjapt og svar. Han er veldig koselig altså. Masse lykke til og en stooor klem fra meg til deg [:D]

Hei surfeli[:)]
Jeg har mista i uke 11 å det var grusomt ont..
men man kan jo være forskjellig,men jeg tror ikke at du har mistet..
Får bare krysse fingrene å håpe på det beste[:)]
trøsteklem fra meg[:)]

Jeg hadde blødning forrige søndag - med masse klumper (levringer) - dette var på 12, 0.
Var på ul på onsdag og hadde en liten blødning (minimal) på fredag igjen. Fikk beskjed av legen oggynekolog på sykehuset at om vi misster nå på dette tidspunktet vil det innebære smerter, så det var ikke så farlig så lenge det ikke var smerter.

Jeg er ikke bekymret nå (for min siste blødning var så minimal) men fortsetter du å være bekymret synes jeg du skal ta privat ul! Ingen grunn til å gå å være redd! Men jeg tror helt ærlig du ikke har noe å bekymre deg for! Jeg skjønner deg godt da - blødningen var en skikkelig guffen opplevelse!

Jeg hadde insistert på å få ultralyd! Det er jo rart om du skulle blø så lite hvis det er spontanabort, samtidig syntes jeg det hørtes bekymringsfullt ut at det var såpass mørkt, klumpete blod. Jeg har ingen erfaring, bortsett fra at jeg blødde i en uke og hadde vondt i magen da jeg mistet, men det var i uke 5 og regner med at du ville blødd mer i uke 12, men det kan jo være at ikke alt er kommet ut, desto større grunn til å ta ultralyd, eller i alle fall ta en blodprøve og få sjekket HCGen. Håper at alt er gått bra!

hei...ikke noe kost når slikt skjer...
jeg mener du kan komme inn til fri UL siden det er snakk om blødninger..ring direkte der du har UL..jeg gjorde det i uke 13 pga at jeg var beskymret for SA..der eneste de sa til meg var at de kunne se hvordan det sto til,men kunne desverre ikke gjøre noe for å redde det om det var noe....tror jeg ringte barsel/føden så henviste de meg videre...
du kan oj altids prøve jeg hadde ikke tatt noen sjangser hadde jeg vært deg...

lykke til da...føler med deg..vet hvordan det er...

klem[:)]

jeg kan dessverre ikke svare det ene eller det andre - ville bare ønske deg lykke til, håper det ikke er noe å bekymre seg for...

legene sier jo det at så lenge man blør uten smerter er det vist ikke noe gale,men kommer det smerter så er det fare på ferde. hadde selv blødninger tidlig i svangerskapet,men jeg ble sendt på kk til ul alle gangene. ene gangen var jeg 5 uker ogdet kom en klump ut,var sikker på at jeg hadde mistet,legen så et arr i livmoren min,mente det var en tvilling jeg hadde mistet,men hvem vet[8|]

masse lykke til,klem fra meg[;)]

Var så bekymret i helga...masse fæle tanker og mareritt så jeg tok en privat UL.
Hurra jeg fikk se en spell levede baby på UL er så lettet og glad...
faren over for denne gangen...
håper det varer og at jeg slipper å bli skremt igjen.
Merkelig hvor skvetten man blir etter å ha opplevd så mange SA men nå var jeg alvorlig redd for MA trodde det hadde gått galt men ikke kommet ut.
Er absolutt verdt pengene og heller gå privat enn å gå slik og bekymre seg.

Så godt å høre!!!!
Ja det er verdt pengene om man slipper den bekymringen - for den er ikke noe alright!

ORIGINAL: surfelil

Var så bekymret i helga...masse fæle tanker og mareritt så jeg tok en privat UL.
Hurra jeg fikk se en spell levede baby på UL er så lettet og glad...
faren over for denne gangen...
håper det varer og at jeg slipper å bli skremt igjen.
Merkelig hvor skvetten man blir etter å ha opplevd så mange SA men nå var jeg alvorlig redd for MA trodde det hadde gått galt men ikke kommet ut.
Er absolutt verdt pengene og heller gå privat enn å gå slik og bekymre seg.

veldig godt og høre at alt var bra med den lille i magen.

men jeg syntes det er teit at man må betale det selv,legen din burde sendt deg på ul,etter det du gikk igjennom sist så syntes jeg det er helt utroligt dårlig gjort av legen din.[:@] blir bare så sint.

ønsker deg alt godt.

Så utrolig godt å høre! Hvis du skulle få flere blødninger, så må du kunne kreve en innvendig ultralyd på sykehus med tanke på dine tidligere aborter osv.? Ønsker deg alt godt jeg vennen [:)]

Back
Topp